Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam men bolt surucusuyem katla odenis olunur men pulum nece goturum
Mən bolt sifariş verdim kartla, taksi gəldi. Sərnişinlər kartla ödədiyimi bilməyib ona görə nəğd ödəniş də edib. Kartla ödəniş etdiyimə baxmayaraq taksi sürücüsü nəğd pulu da götürüb.
Salam. Ev telefonuna pul ödəyirəm işləmir. 2-ci dəfədir Sizə yazıram. Heç bilmirəm nə üçün yazıram. Çünki tədbir görmürsünüz. Təşəkkür.
Salam mənim 012 515 94 70 nomresi işləmir işıqlar sonur yanır xətti itir Buna bir care qilin artıq her gün 155 zəng etmekden yoruluram nə zaman zəng edirəm baxacayiq deyirler 1 həftənin kecir yoxdular yada zəng edirəm goturmurler
Mən telefon almışam işlənmiş çixib, 5 gündən sonra xarab olub, 14 gün bitməmiş qaytarmaq isdeyende karantin düşdü özümdə pandemiya olmuşdum, neçə dəfə adam göndərdim magazaniz bağlı idi. İşlənmiş telefona pul ödəmək istəmirəm ödəmiyəcəm də.Mən yeni telefon götürmək istəyirəm. Xaiş edirəm…
Salam, Şikayətim Sizin Xalı şirkətinin xalça yuma xidmətindəndir. (Şirkətə aid məlumatları aşağıda qeyd edəcəm.) Deməli xalça yumaq xidmətlərindən tam narazı qaldıq. (təmiz yuyulmayıb)(Dekabrın 9 -u təhvil alınıb, 13 -ü yuyub gətiriblər). Narazılığımızı bildirmək üçün zəng edib şikayət edirik, “menecer” dəfələrlə…
Bu nə məsuliyyətsizlikdi, 199 nömrəli marşrut 10 saata gəlir hər dəfə. 10 dəqiqəlik yolu yarım saata gəlmək nə deməkdi? Üstəlik adamlarla dolu olduğu üçün minmək də olmur. Hər dəfə amma həərrr Allahın günü bunu yaşayıram. Düzəldin də gözləmə vaxtını!
Yaşadığım Səbail rayonu Nasosnı küçəsində qazın təziqi çox aşağı səviyyədədir,demək olarki qaz yox dərəcəsindədir.Bu barədə dəfələrlə 104 qaynar xətdə müraciyət etmişəm, amma heç bir müsbət nəticə əldə etməmişəm.Hər zəngimdə eyni əzbər söz olaraq bildirilirki müraciyyətiniz qeydə alındı.Nəticədə belə çıxır ki,Səbail…