Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Mən kart hesabıyla pulu odeyecekdim sadece kartda pul olmadi deye nagd odemeli oldum, sora da kartda pul olanda hemin gedişin yeniden pulu cixildi kartimdan, tələbəyəm e mən, bu edilən haksızlıqdı . zəhmət olmasa Sürücün adı ,Elmindi cavan oğlandı pulumu yeri…
Salam duz 3 aya yagin men isleye bilmirem oz masinimdi bolt sirketi sms yolu ile kod gontermir xais edirem komeklik ederlsiniz
Menen artiq pul alir taksi surucusu mende proqramda 1m 46 gosderir amma unvana catdiqda niye proqramda 2m 74 q gosderir? Bu ne demekdi bolt taksi sirketi xais edirem sikayetimi nezere alin tez zamaninda hell olunsun yoxsa Adam isdemir prpqramdan isdifade…
Şirkətin Şəki mağazasından Bosh markalı soyuducu aldım. Lakin evə gətirdikdən sonra qüsurlu olduğunu gördüm. Bu barədə mağzaya məlumat versəm də soyuducunu dəyişmək istəmədilər. Nəhayət aidiyyatı orqanlara və qaynar xəttlərinə müraciət etdikdən sonra gəlib apardılar, yenisi ilə əvəz ediləcəyini bildirsələrdə hələki…
Nece vaxtdır. Bolt surucuyem. Qeydiyyatdan kecmisem. Ama. Aktiv ola ola sifarisleri goture bilmirem. Mehmet olmasa mene komiklik edin. Proqramda aktivlik statusunu bərpa edin
Trendyoldan ilk sifariş verdiyim gündən bu günə kimi bağlamalarım mover kargo ilə gəlib. Bağlamaların hər cürə hereketliliyini sms vasitəsi ilə bildiriş göndərən mover.az fəaliyyətini dayandırdıqlarında da bizlərə bildiriş göndərib məlumatlandırmalı idi. İndi mənim 2 sifarişim bağlanmış mover şirketinin ünvanına gönderilir….
3-gündü Neftçala ray.Xıllı qəsəbəsində bir neçə evdə internet yoxdu.Rayon ATS-nə Qəsəbə ATS-nə məlumat versəq də heç bir nəticə əldə olunmadı.29.06.2024 tarixində Azeronline-nin qaynar xətti olan 8220 nömrəsinə 3 dəfə (4-5 saat fasilələrlə) zəng vursam da mənə şikayətiniz qeydə alındı deməkdən…
Məhv etdiz hər şeyi nə qədər işıq söndürərlər hər gün işlq sönür burda. xarab oldu bütün elektronik bəsdirin da bezdik axı biz