Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
BU GÜN 09.12.2024 TARİXİNDƏ 55 DƏQİQƏ AVTOBUSU GÖZLƏMİŞƏM,HƏR GÜN BELƏ PROBLEM OLUR,NƏZƏRƏ ALIN,BU PROBLEMDƏN MƏŞGUL OLUN,BİR NEÇƏ DƏNƏ AVTOBUS VERİN LÖKBATAN QƏSƏBƏYƏ XAHİŞ EDİRƏM
Bəzi sürücülər monitorda dayanacaqlar göstəricisini söndürüb sürürlər belə halda biz sərnişinlər bakıkart proqramında avtobusun harada olduğunu görə bilmirik xahiş edirik kömək edin
Baku Electronics Quba filialından soyuducu sifariş verdim.Məhsul çatdırılan zaman isə kuryer tərəfindən “Tələsirəm,tez imza at gedim” deyərək məhsulun əmtəə görünüşü təqdim olunmadı.Məhsul qablaşdırılmadan açılan zaman isə zədəli olduğu aşkarlandı və dərhal bu barədə mağazaya bildirildi.Şəxsən özüm cari gün mağazaya yaxınlaşdım…
20 yanvar bravo OYNA!!! BÖLMƏSİ. 01.06.2022 Saat 22:radələri zəhmət olmasa kamera qeydiyyata baxın. Saçını topu yığan xanım ,müştəri xidmətlərinə zidd olaraq, mənim hüquqlarımı kobudcasına pozmuşdur. Və mən müdiriyyətin harada olduğunu soruşanda : -Get şikayət et !!! ,Deyərək məni mübahisəyə daha…
Salam. Xahiş edirəm bu qanunsuz cəriməni ləğv edin! Əks halda bu vəziyyəti ictimailəşdirib Məhkəməyə müraciət edəcəyəm!
Korogludan Qalaya hereket eden Q1 sayli marsut xettinden sikayetciyem.axsam olanda bu avtobuslar saat qrafiki uzre hereket etmirler.defelerce bu hal tekrarlanib nezaret eden yoxdur.esasda saat 21:00 dan sonra bu avtobuslar saat qrqfiki yzre hereket etmirler.xahiw edirem buna ciddi nezaret edesiniz.
Sizdən xahiş və tələbim budur ki mənim ödənişimi əvvəlki qaydada qəbul edin əks təqdirdə mən internet ödənişini dayandıracam və belə olduğu təqdirdə xəttinizi ləğv etməyinizi sizdən xahiş edirəm.