Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
alis veris etdikden sonra cixan ceklerde EDV olan HISSe rengsiz cixir ve neticede ceki EDVGERIVAL hissede oxutmaq mumkun olmur.El ile daxil et yazisi da silinmis veziyyetde cixir.sikayet etsek bele bizlik deyil cavabini aliriq. unvan.Agstafa Rayon,Heyder Eliyev prospekti ,ABu-life magazasi ile…
O gün sizin şirkətə zəng etdim 37 dəqiqə məni xəttdə gözlətdilər növbəm çatanda isə zəngimi ləğv etdilər 11 manat konturum çıxdı bağlamam gömrükdəm hələ buraxılmayıb amma qalbuki sabaha mənim bağlamam gəlməli idi
Salam. Şikayətim 14.02.2025 tarixində saat11:58-də yazılmış EQ26091958 nömrəli protokolla bağlıdır.qeyd etdiyim tarixdə Mehdi Mehdizadə 23 a ünvanında yerləşən 90228 nömrəli parklama yerində azparking xidmətinin əməkdaşı Ələkbərov Rahilin təyin etdiyi yerdə 77-LK-351 dövlət qeydiyyat nişanlı avtomobilini saxlamışam və balansımda 4 azn…
Bu gün artıq 4-cü gündür internet işləmir. Mayın 7-dən provayderdən bunu eşidirik: “Qeydə alındı, nümayəndəmiz əlaqə saxlayacaq”. Lakin nə nümayindələri qəıib, nə internetimiz düzəlib! Servis – sıfr!
Avareni isiqlar yanili , ozumde masinin icerisinde cemi 2 saniye saxladim sekillerdede qeyd olunib , 20 azn cerime yazildi bu ne derecede dogrudur BNA1791308 Umud edirem menim bu prablemim hell olar
Cekde aydin gösterilir.170 nömresini yiqib sorucuram pul yoxdu ortada amma ödeniw uqurlu olb.kamputerle baxib deyirki internete ödeniw olmayib.ateise wikayet edin.oda baxib deyirki pul harasa bawqa yere gedib bizdik deyil.pulu yeniden ödedim.iten pulu nece qaytarmaq olar?
Aldığım telefonumda barmaq izi nasazlığı olduğu üçün Baku Electronics Gəncə filialına zəng etdim. Son dərəcə həssas və mədəni yanaşmağa çalışsamda telefonu götürən bir xanım müştəri necə deyərlər “insanı əzər” dərəcəsində danışdı mənimlə. Ayrılıqda dekabr ayında həmin o filialdan məhsul almaq…
12.09.23 tarixinde Trendyoldan Birbasa Azerbaycana sifaris yolu ile sifarisim oldu. Tam 3 ay kecmesine baxmayaraq ne zaman STAREX-e zeng etsem “sizin isinize baxilib xeber edilecek” deyirler. Bu qeder zamandan sonra sifarisimi istemediyimi, odediyim meblegin kompensasiya edilmesini istediyimi desemde ne care?…
Şikayətimiz 77 nömrəli marşrut xəttindəndir. Niyə bu marşrut “bakı kart” sisteminə keçmir? Birincisi, bu səbəbdən, ölə-ölə avtobusu idarə edirlər, saatlarla avtodayacaqda dayanırlar, özlərinə lazım olanda başqa avtobusla yarışa çıxırlar pula görə, istənilən vaxtı ümimiyyətlə təyin olunmuş marşrut xəttindən çıxırlar, bununlada…