Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam men yeni nömre almışam köhne nömrem qırılıb yandı deyə.Ədv portaldan yeni nömremle necə keçim qeydiyyatdan?finkod yazıram köhne nömremi isteyir ona kod gönderir yeni nömremle alınmır.mene nece kömek ede bilersiniz?ne edimm??
Salam 27.05.2023-cü il tarixində Gəncə şəhərində Bolt proqramı vasitəsilə taksi sifariş verdim.Ancaq sürücü mənimlə kobud rəftar etdi.Səbəb isə gedişi ləğv etməyim oldu.Daha sonra yenidən sifariş verdikdə isə yenə həmin taksini verdi.Şikayətçiyəm.DQN 10SP578
Məhkəməyə verəcəm dəyən ziyani təmin edilsin . 20 saat internet yoxdur.Ayliq ödənilib.
120 nömrəli marşurut düzgün qrafiklə işləmir. Birdən birə 1 saat 2 saat gecikirlər. Dalbadall sürürlər maşını. Soyuqda gözləməkdən birtəhər oldu bu millət. Bu xarabaya nəzarət edənlər hara baxır?! Şikayətimizi lap böyüklərə edək gərək
ƏDV GERI AL qeydiyyatinda nomremi deyiwmek isteyirem.xsiw edirem komeklik gosteresiniz.nomremi deyiwe bilmirem
Starex artıq necenci defedir ki, baglamamda ciddi ceki ferqi ile aldadir, Amerikadan getirdiyim baglamada 1 kq-dan cox (texminen 15man) ferq qeyd edibler, ozlerine deyende call center-e bilditrin deyildi, terezinin seklini cekib sorguda gondermisem, 1 heftedir cavab vermirler artiq. Bundan da…
Salam. Shikayetim Buta Airways shirketindendi. Umumiyyetle bularin “call center”-inde kimse oturur telefona cavab vermeye??? Ve ya whatsapp-inda Online muraciet- bolmesinde??? Kimse bularla elaqe saxlaya bilibse zehmet olmasa yolunu desin biz de bir cehd edek yeniden.