Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. 14.07.2019 tarixində PAK DAD fastfood restoranının 28 MALL filialında oldum. Qeyd edim ki xidmət səviyyəsi qiymətlə müqayisədə çox aşağıdır. 10 manatlıq dönər sifariş etdik 2 ədəd soyuq, dadsız , servis üçün salfet yemek üçün qaşıq və s təqdim olunmur….
SALAM DEKABIRIN 14 DU MENIM MASINIMI EZIBLER ME E DEYIRLER 7 OS GUNU EROZINDE SIZE BIR SOZ DEYECEYLER YENI GIYMETLENDIRECEYLER AMMA HELEDR BIR XEBER YOXDU ZENQDE EDIREM HER DEFE GOZLETIRLER . HER ZENQ EDENDEDE 3-4 AZN KONTUR QEDIR . XAIS…
Hormetli milletim sizi bir shey haqqinda xeberdarliq edim. Movzu Bazarstore marketlerin qiymet / endirim firildagi.. Meqsedim xeberdarliqdi shikayet ede bilmerem qaydalara gore haqsizam Xaricde gorduyunuz qeder ve Satish qaydalarina gore Ozel Kartlara olan endirimlere qiymetin yaninda KART shekili olur ve mushteri rahat…
Sunen saat senbe gunun 7-22 arasi parking pulsuz olduguna baxmayaraq mene cerime yazilib
10 gündü internetimiz də problem var hər gün 2 dəfə zəng edirəm problemi adieti şöbəyə yonlendirdik deyirler ama heçbir köməklik etmirlər problemi həll etmirlər.
Azəriqaz işçiləri qonşuda təmir işləri aparılannan sonra ərazidə qaz kəsilib.2 gündü qaz ərazidə qaz yoxdu.Qaynar xəttə bunu bildirəndə operator kobudcasina dəstəyi asdı.
Salam mən qadaçuxur qəsəbəsində yerləşən bazarstor müdriyyətinnən və orda mühavizəçi kimi işləyən xanımdan şikayətçiyəm sübut dəlillərim ola ola mənim üzərimə şər atmağa çalışdılar mahsul oğurlamışam diyə .. çörpə uşağımın ağlamağına onun orda incinməsinə səbəb oldular uşağım hemofiliyadam əziyyət çəkir ona…
blok etdilər cxarw etdim 200manat blokladlar
BUGÜN SAAT 13:31-DƏ BOLTDA TAXSİ SİFARİŞ VERDİM SONRA SİFARİŞİ LƏĞV ETDİM. AMMA MƏBLƏĞ KARTIMA GERİ QAYITMADI. BOLTUN BİR ƏLAQƏ NÖMRƏSİDƏ YOXDİR Kİ ZƏNG EDİB SƏBƏBİNİ SORUŞARSAN.