Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bolt fuddan sifariş verdim pulu çıxdılar sifariş düzgün gəlmədi çek belə verilməyib sifariş de eziz və dağılmış veziyyetde
Salam. Nerimanov filiali azerpoctun az 1052 poctu ile bagli sikayetim var. Tez tez baglama gonderdiyim bir sobedir paketlesdirilmeyib aparanda deyilir ki paket yoxdu paketlesdirin ve ya karopka tapin getirin isim coxdur. Dunen 3 isci oldugu halda hec kim baglamani gondermedi…
Men 1 aydir sifaris etmisem hele cesidlemededir.en pis xidmet isleye bilmirsiz ne mecburdur diger sirketler 10 gune tehvil verir cox pis sirketdir menim problemim deyil sabah gelib mali goturecem ne edirsiz edin. Seviyyesizler
Salam mən badamdar 3cü massivdə yaşayıram. Dərsdən gec çıxıram saat 21⁵⁰ də. Nərimanovdan içərişəhərə isə 15-20 dəqiqəyə çatıram və avtobus həmin vaxt artıq çıxmış olur. Evimə isə gedə bilmirəm, çünki tək gedən marşurt 31dir, ən azından sonuncu reys 22³⁰ da…
20.07.2024 tarixində saat 21:39-da buzovnadakı çimərlikdən çıxmaq üçün yola düzəldik. Bu zaman Əli ayağının qarşısında bizi polis saxladı. Maşına yaxınlaşıb, içki qəbul edib etmədiyimizi soruşdu. Dindar bir ailə olduğumuzu görməsinə və bildirməyimizə baxmayaraq, tələbindən yayınmadı. Hər hansı bir yol nəqliyyat…
3 gundur uduşu ala bilmirem.şirkətin operatoruna yazıram deyir üzr isteyirik texniki xeta var sistemdə komek edı bilersiz mənə?
Salam mene cerime pratokolu gelib avtomobilin nomresi tam deqiq binmir ola biler 185 ,186 olsun bu nedemekdi. Pratakol BNA1925629
10.03.2024 tarihli AZAL 23:00 Tiflis – Bakü uçuşuna 1,5 ay önce, rahatsızlığım sebebiyle kendime cam kenarı, eşime yan koltuğa bilet aldım(uçak 2+2 koltuklu idi). Uçuş günü saat 20:00de havaalanındaydık. Checkin sırasında biletler ve koltuklar değişti, yine 2+2 uçak cam kenarı…