Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bir nece defedir bu halnan razilashiram. Aplikasiyada 5.55 azn yazilir gelib catiram 12 azn odemeliyem. Bu ne biabircilig. Shofer cox terbiyyesiz. Bir nece defe olur bu.
Salam Savalan qəsəbəsinə gedən 139 nömrəli marşrutla bağlıdı şikayətim.Avtobus deməy olarki 35.40 dqe aralıqla gəlir axşam 22:00 dan sora ümumiyyətlə gec gec gəlir Xahiş olunur bu problem aradan qaldırılsın
Qəbələdə yolu keçərkən yolun qırıq qırıq olan yerində keçmişəm. Sol arxa təkərim xəttin qyrtaracağının üzərindən keçib. Mənə elektron protokol gəlib 60man 3bal cərimə. Xaiş edirəm araşdırasınız.
20 yanvar moskva pr ərazisində mənim 99-HR-686 nişanlı avtomobilimi hərəkətə başladığım zaman qapının gec bağlanmasına görə yol polisi əməkdaşı tərəfindən cərimə olunmuşam. Həmin an müşahidə kamerası tərəfindən dayanma durma ilə bağlı mənə cərimə gəlib. Cərimin silinməsi ilə bağlı müvafiq tədbir…
Su sayğacı avtomatik bağlanır bununla bağlı müraciet etmek isdeyirem ancaq 2 gündür ne zenge cavab verilir nede online geri dönüş ala bilmirem. Ne etmeliyem?
cox cindir bir sirketsiz ilk once tebrikler. 6manat odenis yazib adrese catanda surucunun telefonunda 12 manat qeyd edirsiz ve surucuyle musterini uz uze qoyursuz.korpe balanizin derman puluna xercle bu smsi oxuyan bolt sahibi
Gənclik mall, Zara işçilərindən çox şikayətçiyəm. Çox kobud, müştəri saymayan işçilərdir. Gedmişəm şəkil göstərirəm ki, bu paltar hardadır? Biri deyir “ipodum yoxdu”( həm də elə kobud sifət və səs tonuyla) , digəri deyir “mən 2ci smenəm bilmirəm hara asıblar baxın…
Sürücü çox kobud teftar edib ve artiq pul isdeyib,puılun qaliğun bele qaytarmayib