Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sumqayıt şəhər dəmir yol vağzalın qarşısında bütün avtomobillər ilə yanaşı saxladığım haıda heç bir qadağan edici nişan yoxdur buna baxmayaraq avtomobilimə cərimə tətbiq ediblər online və 102 qaynar xəttinə müraciət etmişəm şikayətim təmib edilməyib xahiş edirəm bu məsələyə qanuni çərçivədə…
aldığım Kombi işləmir,xidmətə zəng etmişəm,dedilər ki əlaqə saxlanılacaq amma heç bir xəbər yoxdur
Bu gün bu zibile qalmış şirket üzünden nenemi itirmişem. 681 nömreli Tayota markalı avtomobil. Ünvan vurmuşuq 37 nömreli mekteb, ünvan tanımayan birini ora nece işe alırlar onu bilmirem. Gedib rayondan gelen adamı başqa yerde endirib. Bu gün yaşadığımı halal etmirem…
Surucuden hec bir şikayətim yoxdur. Zengime cvb veren operator Rəşad bey 28 .08.2022 saaat 10:17 . Elave eledim ki temiz seliqeli avto göndərsin ancaq Omega taksisinden daimi istifadə eden müşteri olaraq istifadə etdiyim en konfortsuz taksi idi. Xidmet gözəl idi…
Dəfələrlə olur ki sifariş verirəm, sürücü yolda olandan sonra birdən sifariş itir, ya heç bizə çatmamış, yazır ki gecikdim və sifariş ləğv olundu – buda təzə çıxıb? Ünvan xəritədə 10-15 metr fərgilə göstərir. Hələ tərbiyəsiz sürücülərinizdən danışmıram
112 nömrəli afdobus düz 1 saatdır gecikir bu nə demekdir,şikayət üçün zeng edirem heç kim cavap vermir zehmet olmasa nəzər yetirilsin bu işə 1 saat afdobus gözləmək olmaz.
Salam. Maxi̇ az (gəncli̇k mall) 1. İçəri̇ daxi̇l olarkən müştəri̇ni̇n əli̇ndə olan cantasinin ölçüsünə baxmadan dolaba qoyulmasi tələb olunur. Robotlaşmiş nümayəndə özü dolabin ölçüsü İlə çantanin ölçüsünü nəzərə çarpacaq dərəcədə olduğuna di̇qqət belə etmi̇r. İrad bi̇ldi̇rdi̇kdə tələb budur cavavbi veri̇r….
Mən online 1+1 kompaniyasına qoşulmuşam. Amma 1 ay keçmədən internet bağlantısı kəsilib