Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam gedmediyim sefere gore evde oturaraq menim kartimdan pul cekildi tedbir gorun . Men gedmediyin yol ucun menim kartimdan 7.78 pul cekibler
Satilan mallarun 80. 90 faizi deffekt mallardi ve verdikleri zamanetde yalandi cünki verdeikleri vedle emmelleri düz tutmur ne servizleri normaldi nede satdixlari mal
Salam men 172 sayli avtobus suruculerini gorende bawa dusuremki BNA bulari hardan secib yigiblar.dayanacaqlarda salamirlar qapilari demesen acmirlar.gerey qiwqirasanki qapilari ac cox bardaqdi.BNA bu ozbawnaliqla bacara bilmirki.teni avtobuslarda verildi yene hemen sey oldu.99ju932 nomreli avtobusda bu gun bu xowagelmez hadiseler…
Aprel ayında sifariş edilmiş iki bağlama bu günə qədər çatmayıb.Şirkətin nə nömrəsinə zəng çatmır nə də saytı cavab vermir.
4 gündü aaaf y/k də su yoxdu bu nə biyabırcılıqdı? Bu qurum normal işləyə bilmir cıxsın getsin işimizi bilək biri bunlara cəza vermiyecek bezdirmisiz insanları.
Menim kartımdan artiq 2.61 qepiy neye göre cıxıldı Oğurluqa başlıyıb bolt uje?
Qubada Fealiyyet gosteren Fiberon internet provayderinden chox narazıyam. Tek men yox umumi qubada ne qeder fiberon istifadechisi varsa hamisi narazidir. Internetin sureti bir gun normal 2-3 Meqabit suret gelir, sabahisi gün düshür 100-150 KB sürete. Youtube da videoya 144P de…
Salam. Dünən gecə Əhmədlidəki Bravodan aldığımız kolbasanın vəziyyəti. Qoxudan yanında dayanmaq olmurdu. Mən hətta diqqətsizlikdən bunun Halal Nemət 1000 Bərəkət məhsulu olduğunu düşünürdüm sonra evdə baxdım ki ümumiyyətlə adını eşitmədiyim bir şirkətin məhsuludur. Adətən aldığım məhsulların son istifadə tarixini yoxlayıram…