Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. 16.07.2022-ci il tarixində xalçaları götürdülər, təhvil vermə tarixi fakturada qeyd olunmayıb. Çox zəng eləmişəm, deyiblər sabah gətirəcəyik. Hələ də gəlib çıxmayıb xalçalar. Çox da sərt danışmaq istəmir adam, xalçaları bərbad günə qoyub, gətirərlər. Təzədən o da xərc olar. Xahiş…
Salam uzun müddətdir ki aztelekom şirkətinə aid modemin internet problemi var. Gün içərisində internet bəzi zamanlar internet çəkmir,dəfələrlə modemi söndürüb yandırmaq məcburiyyətində qalırıq,ona baxmayaraq ki bu problem yenə davam edir.
30.12.2021ci ilde saat 12:30da sifaris etmediyimiz halda bolt sirketi menim kartimdan gedis haqqi tutub
10. 09.21 tarixində boltdan taksi sifariş etmədiyim halda kartımdan ödəniş tutulub. Geri qaytarılmasını tələb edirəm.
Salam mən ƏDV geri al səhifəmə daxil ola bilmirəm zəhmət olmasa deyərdizdə
2nomreli avtobus. Dayanacaqda saxlamir .dayanacağı kecennen sonra saxlayır və bildirirki sərnişin siqnal düyməsini basmalıdır ki saxlayım . Axşam saatlarında dayanacaq olur sürücü kobudcasına sərnişinə cavab verir. Sonrada sərnişin enen vaxtı qapını açıb yemende bağlayır sərnişin qapının arasında qaldı. Axşam saatlarında…
Sadəcə ayıb olsun size. Mən hər gün 10 15 dəfə yangodan istifadə edirəm utanmirsiz endirim etmekden baha edirsiz qiymətleri müştəri qazandınız deyə belə edirsiniz artıq ???? Sadəcə utanın ayıb olsun bayaqdan əsəb kecirdirem çox baha çox baha çox bahaaaaaaaaaaaaaaaa düzgün…
Artıq ikinci dəfədir ki, həmin Asan xidmətdə tərcümə düzgün olunmur. Hər ikisindədə Ukraina dilindən Azərbaycan dilinə. Zəhmət olmasa savadlı işçilər götürülsün işə, dili bilmirsə bu qədər məhsuliyyətli quruma necə savadsız işçilər qəbul olunur!!!! Çox narazıyam, yenə get gələ saldılar, halbuki…