Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Aya 21 manat veririk ilk başta çox yaxşı tuturdu indi isə heç tutmur oyunlarda dəhsət pis tutur modemə reset atsaq vele yene düzəlmir internetlərin sürəti çox azdır buna bir çarə tapın
1 saatdı rüsumun qaytarılması üçün hüquqşünasa müraciət eləmişəm. 1 nəfər fəlib şikayət ərizəsini doldurmur 1 saatdı gözləyirəm.
salam şikayətim 214 li.avtobusda quraşdırılan bakıkart terminaldandı mənə 10m. civarında ziyan dəyib eləki birkartın telefon vasitəsilə ödəyən zaman baş vermişdi tarix 4 03 2025 cidə baş vermişdi sizdən xahiş edirəm dəymiş ziyanı geri ödəməkdə kömək edəsiz
Salam men Mahmudova Yetər kral kolbasa ve et mehsullari da satis temsilcisi isleyirem ve 2ve 5gunleri bizim zakaz gunumuzdu ve seher tezden bura gelirik 2saat ve daha artig gozlemek mecburuiyetinde qalirig cunki bu boyuklukde marketde mal gebulu cox azdi catdira…
Man 10 dagiga durdum parkingda. 8 nayabr, ASAN hidmeti yaninda, No 10207. Niya myandan pul alib sistem. Saat 13.43dan 13.53a gadar. Cek da var mobil programda.
Eyni pragramnan başa birinin profilinə girəndə bloklamağ hansı məntiqə sığır?
Salam.Biz sifariş vermişik və proqramda görürük təyinat nöqtesindedi ve yeniden durub gedir ve pul çıxır bizden.Xaish edirik ödəniş geri qaytarilsin.
Salam Babek pr -,ti ile hereket eden 49 nomreli avtobus gec -gec isleyir .her gun tezden ve axsam ezab -eziyyetnen gedib -gelrik .Sikayetmizin esas sebebi avtobus sirketi avtobus sayini artirsin .ya da Bna olaraq Babek pr ile hereket ede bileceyi…