Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam, Hər vaxtınız xeyir. Sifarişim 20 May tarixindən etibarən Expargo-nun xarici anbar ünvanına təhvil verilib. Bununla bağlı sorğu yaradılıb və bütün məlumatları (xarici anbara təhvil verildiyinə dair) müraciətimdə qeyd etmişəm. Əvəzində isə bağlamanın xarici anbarda olmadığı qeyd edilib sorğum bağlanıb….
Sifarişin daşımasını düzgün həyata keçirməyiblər, yararsız vəziyyətdə göndəriblər və məhsulun yararlılığı barədə akt heç kəs tərəfindən imzalanmayıb.
Men zakaz veekisem 2 gun bunan qabaq gec oldu mehsulu isdemedik mene 14.30 borc yazilib niye mehsul gelmüdiyi halda borc yazilir
neçə müddətdirki baktelecoma zəng edərək modemin köhnə 4g dəstəkləyən modem olması və buna görədə internetin istifadəsi ilə bağlı çətinliklər yaşadığımızı bildirmişəm.ama buna məhəl qoymayaraq köhnə modemin yeni 5g modemi ilə dəyişdirilməsi hələdə problem olaraq qalır.boyunlarından atırlarki müştəri özü modem almalıdır.necə…
30.07.2020 15:23 tarixində sizin şirkətdən taksi zakaz etmişəm kartla. Taksi yaxınlaşandan sonra vacib işimiz çıxdığı üçün taksini ləğv etdim. Amma sonradan kartdan 3.86 azn çıxılmışdı. Gözlədim ama geri qaytarma olunmadı. Mənim pulumu kartıma geri yükləyin zəhmət olmasa!
Bu şirkət ilə bağlı bəzi məlumatları diqqətinizə çatdırım. Saytın online chat bölməsində sifarişin gətirilməsi üçün müddət 2 həftə ən geci 3 – cü həftə ərzində təhvil verilməsi barəsində məlumat təqdim etdilər. Sifarişin tez gətirilməsi mənim üçün vacib olduğuna görə bu…
salam mən Boltdan taksi sifariş verdim ödənişi kartla etdim dayi dedi bu nədi bu mənə uyğun deyil ləğv edin pulunuz geri qayıdacaq sonra belə aparım ləgv etdirdi amma boltda pulumu tutdu dayıda 4manat aldı Boltsa 3,91 tutu sifariş saatı 11:00…
Axşam olduqda internet heç işləmir. Meqavat işlədəcəmsə bu internetə niyə pul ödəməliyəm?