Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

Ciraqan filyallinan ayfon ucun qulaqciq aldim 5 gun sonra sikayetimi bildirdim ki nese normal islemir qapaqin acan kimi qosulmur sonra apardim orda baxdilar ozleride gordu ki problem var yoneltdiler ehmedli servize apardim ora dediler kirlenib yeqin qulaqciqlar 30 manatdi sonra…

22 Fevral 2023
0

Salam kassa cox siqaret yeri bir yer olduğdan elə bil 1994 ildə çörək nöbəsinə dursan ya bu siqaretin yerin ayrin başka məsul vurlmasın yada siqaretin vitrin atrin bir kol alır gəlir siqaret satış oldğu yerdə vurur bir çörək alır yendə…

24 Aprel 2021
0

Yeni Suraxanıda qara Qarayev metro stansiyasına qədər işləyən 106 nömrəli avtobuslar çox gec və məsuliyyətsiz işləyirlər zəhmət olmasa bu barədə tədbir görəsiniz

Müştərisini ən çox xətdə gözlədən Mobil Operator olaraq Ginnesin Rekordlar kitabına düşən Azərbaycanın İlk Mobil Operatoru – Bakcell Hələ arsız-arsız lütfən xətdə gözləyin, sizin zənginiz bizim üçün çox vacibdir sözlərini deyən avocavabda qoşublar… Adboy verməsəydim bəlkədə Kainatda heç bir dövür…

04 Avqust 2019
0

Hər gün bu avtobus ən azı 40-45 dəqiqə gecikir.Havalar soyuduqca gözləmək daha da çətinləşir.Bugün də eyni hadisə bəlkə də 10000 ci dəfə təkrarlandı.Sürücüyə irad bildirdik də isə mənə qoyulan vaxtda gəlirəm deyir.Bəs sərnişinlər sizin vaxtınıza görə niyə soyuqda 40 dəqiqə…

03 Dekabr 2024
0

Salam. 09 may 2022 çi il tarixində Günəşlidə yerləşən Bravo marketində alış veriş etdiyim vaxtı, kassir İskəndərova Xalidə Mədət qızı tərəfindən belə bir hərəkətlə rastlaşdım. Yuxarıda adı qeyd olunan kassir,məndən bonus kartı olduğunu soruşdu. Cavab verdim ki,bəli var. Aldığım məhsulları…

09 May 2022
0

Cerime Gelib ne Sekil var ne de hecne bilmrem harda neye gore ? ne ucun ? niye? hecne bilmrem … ama 20 azn cerime niye???

Mənim balansındakı pulu vermirlər ikinci hesabın olduğu deyilir lakin elə bir hesabım yoxdu. Pulu mənimsəyirlər bu oyuna inanmaq düzgün deyil.

17 Avqust 2024
0

Ümumi statistika