Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Şikayətim bakceldəndi 12.07.2023 və 22.07.2023 tarixlərində mənim bakcelim səhifəsindən Kapital bank kartım ilə nömrəmin hesabına 1.06, 1.00 AZN pul keçirtdim pul getdi Bakcelə amma nömrəmə əlavə olunmadı. 1 aydı bakcelə zənhşg şikayət yazıram heç bir mənası yoxdu fırladırlar bankın üzərinə…
Salam 11.05.2024 cu il tarixinde insahatcilardan memar ecemi 9mkr1 erazisi uzre hereket eden 18 nomreli masin nomresi 99JP019 olan masurutunuz sahat 3 ve ya 4 islemis olardi yolda diqetsiz masurut idare ediyi ucun bir nece nefer xesaret almisdir bunlardan 1…
Salam. Umico-dan paltar yuyan masin aldiq. 2 ay islede bilmedik hec xarab oldu masin. Servise yigdiq Samsunqa yigdiq usta gonderdiler. 2 defe usta geldi baxdi melum olduki problemli masin imis. Geldiler apardilar ki Aktlasdiraq SMS gondereceyik gedib yenisini alin masinin….
Qısa zamanda ya toplantı zəngi isdəyirəm yada səyfəmi blokdan çıxarmalarını bağlansın bu söhbət siz hər şeyi yaxşı bilirsiniz
Bu qaynar xətt necə qaynar xətrdi və nəyə lazimdiki növbədə 70 ci adamam müştəri xidməti belə olan interbet sürəti necə olacaq
Bolt kartda pul oldugu halda kartin bloklandigi ve sebebi oyrenmek ucun boltun qaynar xettine defelerle zeng etmemiyimize baxmayaraq cavab verilmir nomre her zaman mesguldu men basa dusmurem biz sikayetimizi kime demeliyik?
Hörmətli oxuyucu! Mən Ağaməmmədov Şəhriyar Bəxtiyar oğlu 26.05.2022 tarixində Bakı Şəhəri Gəncə Prospekti ev 35 m 98 ünvanında yerləşən mənzili almışam. Sonradan sayğaclara baxış zamanı qaz sayğacında problem olduğu tərəfimə məlum oldu. Smart kartla işləyən sayğac 2021 il iyuldan bəri…