Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Umicodan mal sifariş etdim sınık çıxıb indide zeng edirem deyirler bizlik deyil
Salam, mən Balaxanı qəsəbəsi Fazenda adlanan Yeni Balaxanı yeni massiv deyilən ərazidə yaşayıram, bizim yaşadığımız yerə 105 nömrəli aftobus marşurut xətti işləyir, mənim şikayətim odur ki mən Axşam radələrində 19:00 20:00 arasında Sabunçu keçidində dayanıb 105 nömrəli marşurutu gözləyirəm ki…
Bu şirketin canli destek bölümü çox sagqisiz şikayete baxmirlar mesaji engelleyirker ve s. Menim problemim 2 defe çixarmaq istediyim mebleg imtina edilib. Xaiş edirem yardim edin. Id 34741899. Çixarmaq istediyim mebleg imtina edilib, müşteri xidmeti çox pis mesaj bölmesi bagli.
18.12.2023 tarixdə 3.259manat 50 qepiklik ədv vurmuşam 87 manat 01 qepik karta oturmalıydı 18.01.2024 tarixinə. 17.01.2024 tarixdə imtina gelibdi. Xaiş edirem şikayyetimi nəzərə alasız!
Mallarim gelib deyirler ama expargoda deyil hardan tapa bikerem gomruk beyannamesidr ede bilmirem yenileselerde hec bir deyisiklik olmur bir aydan coxdu 0773711109
19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…
01.10.2021 ci il tarixdə mənə yazılan cərimə harda və nə vaxt cəkilib bu haqda məlumat verəsiz
Salam bonuslari dovr etdirib real pula cevirmisdim hesabdan cixaris edmek isyedim cixaris ede bilmedim operatorlar heresi bir soz dedi behane etdiler sonunda blokladilar biris sexsi melumat dedi biri tesdiqleme dedi biri bonusun sertlerini pozmusuz dedi