Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam men 64 nomreli marsurut xetdinin 235 qeydiyat nomreli afdobus surucusunen sikayetciyem dayanacaqda sernisini gozlemede surub getdi.O sofere demek isdeyiremki ozuvu fikirlesmirsense evindekini fikirles!!!
Salam 11.10.2023 tarixdə saat 21:47 radələrində Bolt platformasından Zabrat istiqamətində sifariş etdim. Sürücü sifarişi qəbul etdi. Ailəmlə birlikdə gözləyirsik hava şəraiti də çox pis idi. Sürücü yanımızdan keçərək başqa istiqamətdə getdi. Əlaqə saxladım tel nömrəsi ilə lakin çox kobudluq edərək…
Bolt sürücüsü çatdıqda mənə sifarişi ləğv etməyimi dedi. Beləliklə,pulum geri qayıdacaqdı. Sifarişi özünün ləğv etməyisini dedim və etdi. Kartımı yoxlayanda pulum geri qayıtmışdı(2.50manat). Təyin etdiyim yerə çatdıqdan sonra gediş haqqını istədi və 3 manat ödədim. Amma kartımı yenidən yoxlayanda ləğv…
Odenis yerinde odediyim halda sisteme oturmur sebeb arasdirilmir 1ay olacaq neye gore artiq pul odemeliyem
Bu gün axşam sifariş etdik, 5 nömrəli Asan xidmətdən,Sarayevo 19-za, gediş haqqı visa holiday 5,38 elədi,ünvana çatanda bizdən 6,73 cixildi!
Menim nomremi niye bloka salinib zehmet olmasa xeber yazinde bele olar. Menim nomrem niye bloka salinib bir xeber vermek lazimdi
Probka yaradıb , qoşa xetti tapdalıyıb eks yola keçdıyıne göre qanun pozuntuzu yaradıb avtobusun gecıkmesıne sebeb olur .
Menim kartimdan 21 manat artiq pul cixilib surucuye negd odenis odediyim halda. Menim pulum geri qaytarmasaniz sizi mehkemeye verecem
1 ulduzu bele vermrk istemirdim, 0 olsaydı 0 vererdim. Bugün promokodla KFCden güya sipariş etmek istiyirdim. Promokodu yazdım pul çıxıldı sipariş qebul edildi. Sonra programda siparişim heçyerde gösterilmedi mende destek xidmete yazdım. Onlar araşdırana qeder 40deqiqeye qızımın nömresine zeng geldi…