Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Kodisioner almisam,wifi ozelligi var diye almisam..alanda sormusam saticidan wifi var diye…ok var deyib..kassada mene cek veribler ve qosulma kagizi..baska hecne dwmiyibler…dunen kondisioner qosuldu usta qedib…bu sexer wifi qosulmaq istemisem ,Qr kodu tapmisam ,baxtim olmur bu koduile linka gecmer ..yazdim kontakt…
Salam. 15.02.2024 tarixində EQ19483824 nömrəli pratakol gəlib mənə təhlükəsizlik kəmərimin taxılı olduğu halda taxılmaması haqqında. Xahiş edirəm ciddi araşdırılsın radar məni elə çəkib ki təhlükəsizlik kəmərim kölgə kimi düşüb
blok edibler meni defeletnen muraciet edirem mene eks elaqede wablon sozler yazib yola veriller bir sebeb demiller blok oldugumun sebebi guya wirketde bloka salinmiw biri menim profilimnen girib hesabimi blokluyublar ama soruwuram kimdi deyen yoxdu wirket de iwdemir neyniyek biz…
Salam mən badamdar 3cü massivdə yaşayıram. Dərsdən gec çıxıram saat 21⁵⁰ də. Nərimanovdan içərişəhərə isə 15-20 dəqiqəyə çatıram və avtobus həmin vaxt artıq çıxmış olur. Evimə isə gedə bilmirəm, çünki tək gedən marşurt 31dir, ən azından sonuncu reys 22³⁰ da…
Salam men taksi surucusuyem 90 UC 923 masinin sahibi bu gun Sabir bagi terfede musteri gozleyirdim ozumde neqliyyat vasitesinin icerisinde olmagima baxmayaraq TSK kamersi cekib bu ne dercede dogrudur
Ayin 16 si qazandiqim 250 azn pulumu balansima oturdmadilar yediler bu wirket deleduzluqla mewquldu
Bu gün sifariş verdim Bolta işə gecikdiyimi dedim biraz tələsdiyimi bildirdim.Meni düşürdükden 1/2 dəgə sonra mene watsap vasitəsiyle yazdı.Bu tərbiyesizlikdi.Zəhmet olmasa işə götürülen işçilere arada bir telim terbiye keçin.
118 b saylı marşurut xəttindən əsasən uzaq məsafədən işə və məktəbə tələsənlər istifadə edir. Avtobusların heç də hamısı istismara yararlı deyil. Başlanğıc və sonuncu nöqtələrdən hərəkətə başlama intervalları tez-tez dəyişir, bu da sakinlərin çaş-baş qalmasına səbəb olur. Bu marşurutun nizamlı…