Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bayılda yaşayırıq, guya gəlib yeni modem filan qoydular, xətləri yenilədilər, 2 gün sonra yenə eyni şey… Şirkətləri və müştəri xidmətləri də internetləri kimi zəifdir.
Vəsiqənin dəyişilməsi çox çətinləşdirilib, uzun növbədən sonra yeni qaydalara görə sorğu göndərilir, daha sonra 1 2 saat bir də gözləmək lazım gəlir. Bunun harası “ASAN” oldu
3-gündü Neftçala ray.Xıllı qəsəbəsində bir neçə evdə internet yoxdu.Rayon ATS-nə Qəsəbə ATS-nə məlumat versəq də heç bir nəticə əldə olunmadı.29.06.2024 tarixində Azeronline-nin qaynar xətti olan 8220 nömrəsinə 3 dəfə (4-5 saat fasilələrlə) zəng vursam da mənə şikayətiniz qeydə alındı deməkdən…
menenmasınım ıslemeye ıslemeyencerme yolamısnız hansısa baska bır masnın cermssın bu nedı sızın gozunuzu deyesen yaxsı gormur
Bu gun park bulvardaki bazar storda aliw veriw etdik. Saat 20:26 da kassaya yaxinlawdir .kassir Leman Memmedova Elman qizi idi. Kassaya paketlerimizi vururdu o biri kasirden spirt istedi kicik qizimda ve oglum yanimda idi spirti ele puskurdu masasina qizimin gozune…
Məhkəməyə verəcəm dəyən ziyani təmin edilsin . 20 saat internet yoxdur.Ayliq ödənilib.
Salam, mən Bolt taksi sifariş elədim kartla, sürücü sifarişi ləgv elədi mənim kart hesabimdan 7 manat 30 qəpik cixildi, geri qayitmadi pul kartima, xaiş edirəm mənə kömək edəsiz, Bu gün saat səhər 10 19 da, Biləcəri Avtovağzaldan, Mirzə Fətəli Axundzadə…