Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
96 ci otag goz helikimleri meni yoxladiqdan sonra gozle deyib menim islerimi hell etmir , defelernen gelmeyime baxmayaraq esgerlik komissiya defterime nezaretden kecdiyimle bagli yazini yazmayirlar , asagi dusub qeydiyyatda sikayet etdikden sonra , mene filanles xais etdi deye yazacam…
Dimeli her defe bu bolt iwcileri bele medeniyyetsizlik edirler bu gun taksi sifariw elemisem sahilden sabuncuya 4azn yazb surucu esebi esebi deyrki az yazibdi neynemeliyik biz?bizim gunahimizdi biz qiymet teyin edemirik her defesinde bu suruculer bele edirler medeniyyetsizler bu anan…
Müştərisini ən çox xətdə gözlədən Mobil Operator olaraq Ginnesin Rekordlar kitabına düşən Azərbaycanın İlk Mobil Operatoru – Bakcell Hələ arsız-arsız lütfən xətdə gözləyin, sizin zənginiz bizim üçün çox vacibdir sözlərini deyən avocavabda qoşublar… Adboy verməsəydim bəlkədə Kainatda heç bir dövür…
Bu gun (03 Iyun 2023 il) 13:45 radələrində, 17 nömrəli marşrut dövlət qeydiyyat nömrəsi ilə 99 – JU – 529 – 15503 nömrə ilə çöx təhlükə şəkildə iştimayi nəqliyyat vasitəni idarə edirdi. hetta 13:40 deqiqelerinde nalayiq sözləri işlədirdi(çox pis söyüş)…
Salam. Umico-dan paltar yuyan masin aldiq. 2 ay islede bilmedik hec xarab oldu masin. Servise yigdiq Samsunqa yigdiq usta gonderdiler. 2 defe usta geldi baxdi melum olduki problemli masin imis. Geldiler apardilar ki Aktlasdiraq SMS gondereceyik gedib yenisini alin masinin….
С моего номера звонят не известным мне контактам, мне звонят и говорят вы звонили на этот номер уже сколько дней все разные лица… Google Translate: Nömrəmdən mənə məlum olmayan kontaktlara zəng edirlər, mənə zəng edirlər və deyirlər ki, neçə gündür…
Kartdan dunen sifaris verdim sofer yqdiki gec gelecem legv edin eddik menim beceyere neqeder pulum cxb ve karta qaytmayib sikayete baxlmasa polise muraciet edecem
Şikayətçi: [Əlizadə Məhəmmədəli] Tarix: [03.07.2024] Mövzu: 12 Nömrəli Avtobusun Keyfiyyətsiz Xidmətindən və Yüksək Qiymət Haqqından Şikayət Hörmətli [Nəqliyyat Agentliyi], Mən, [Məhəmmədəli], müntəzəm olaraq 12 nömrəli avtobusdan istifadə edən bir vətəndaşam. Təəssüf ki, son dövrlərdə bu marşrutda ciddi problemlərlə üzləşirəm və…