Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
LCWAİKİK qarşısı dayandığım bir saat müddətində iki dəfə 20 AZN cerimelenmisem
3 nömrəli marşrut, avtobusun qeydiyyat nömrəsi 15542, 27 aprel saat 16:00 radələrində tormoz verərkən yerindən düşmək üçün duran yaşlı qadını asırdı. Qadın çox pis yıxıldı və beli oturacağa dəydi.
Hörmətli BNA müdürlüyü xshiş edirəm bəzi sürücülər haqqında ölcü götürməyinizi xahiş edirəm.Beləki işdən evə qayıdarkən 24 saylı marşurutda sürücü özbaşnalıgı ilə üzləşdim. saat 20-21 iradələri arası Nərimanov-Qaracuxur xətti ilə hərəkət eliyən marşurutun kandinsioneri işləmirdi,bir xanım xahiş elədiki cox istidi yandır.Həqiqətən…
İlkin və Nəzrin operatorlar.savazdız abonetlə cox pis davranırlar.onları ora nəyə götürüblər başa düşmürəm
1win qumar saytında 7187581 İD li istifadəçi həm. Gün ərzində 700 manat yatırım elədim lakin gün ərzində fərqli fərqli çıxarışlar verirəm pulumu odəmirlər.
Mayın 29 zundə Qara Qarayev metrosunun yanidaki İrşaddan Dyuxovka Hotpiint Ariston almişam . 30 zu catdiriblar . Elektrikə qoşmuşam korpusu tok buraxir. 31- ində zəng vurmuşam * 0171ə qeydə aliblar. Amma mənlə hec kim əlaqə saxlamayib. Getdim aldiğim yerə ordan…
Su kesilib,zeng edib sebebini soruşuruq kobud şekilde qışqırır danışıq üslubu heç düzgün deyil.Sularda qrafikde deyil bize deyir suyunuz qrafikdedi
Bugün saat 14:27-də Bolt Food üzərindən yemək sifariş etdim, Böyük Fırat Elmlər restoranından. Ödənişi də kart vasitəsilə etdim. (Sifariş #UNK4D) Əvvəlcə təqribi çatdırılma müddəti 40-45 dəqiqəyə yaxın göstərilsə də, müddət getdikcə elə hey uzandı… Kömək bölməsindən dəfələrlə yazmağıma baxmayaraq heç…