Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
16.03.2023-cü il tarixində bolt food tətbiqi vasitəsilə Fransua cake-Elmlərdən tort sifariş etdim, yarım saat sonra özbaşına “çatdırıldı” yazdılar, sifarişi bağladılar. Zəng edirəm götürmürlər ya da “məşğul” eliyirlər. Bundan sonra nə özüm nə tanıdıqlarımı qoymaram o xidmətdən istifadə etsinlər. Kim zəmanət…
Yazıb Sizə bildirirəm ki “Kontak Home” mağazalar şəbəkəsindən kreditlə məhsul almışam. Aylıq ödənişimi bir neçə gün gecikmə ilə etdiyim üçün məndən hər günə görə yüksək faizlə zəng vurub pul tələb edirlər. Hal hazırda aylıq ödəniş cədvəli üzrə hər ayın ödənişini…
Salam ✋ şikayətim @lunchway.az dandır. Nahar üçün verdiyim sifarişdən saç çıxdı. Zəng edib özlərinə bunu bildirdiyimdə mən indi maraqlanaram deyildi sadəcə. Üzr istəməyə ehtiyac belə görülmədi. Sifariş etmək istəyənlər bir daha düşünün)
Salam men Expargo qeder pis bir kargo görmedim sonda sizi şikayet edicem ve ya mehkemeye verecem bele şey olmaz menim baglamamin 2 si yoxdu ayin 08 12 2023 de sifaris etdiyim mal ayin 19 12 2023 de heledi xeber yoxdu…
Çox məsuliyyərsiz şirkətdir. 3 həftədir ki bağlama xarici anbara çatıb və hələ də yola düşməyib. Əlaqə saxlamaq qeyri mümkündür.
50 mqb suret deyirler ama 30 mqb verirler, rabite informasiyqsi niye bu sirketlere yoxlanis kecirmir
Xahis edirem ki,bu mesle ile bagli bir tedbir gorulsun ve surculerin bu kimi qanun qayda pozmasi ve gece saatlarinda vetendasi unavana catdirmaq evezine kucede qoymasi kimi hallarin qarwisi alinsin.Bunlardan biri 90-JV-404 digeri ise 90-JP-012 bir birinim arxasinca gelmeylerine baxmayaraq hec…
Mərkəzi poçta bağlama göndərməyə getmişəm, deyir bunu bağlamağa ləvazimatlar alıb gətirin, bizdə yoxdur. O necə olur?
Bu qaynar xətt necə qaynar xətrdi və nəyə lazimdiki növbədə 70 ci adamam müştəri xidməti belə olan interbet sürəti necə olacaq