Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam Niyə mənim kart hesabımdan bununla 3 dəfədir ki ödəyəcəyom məbləğdən 2.və ya 3 manat artıq məbləq çıxır? Bununla bağlı tədbir görün və artıq çıxıram məbləği geri qaytarın .
1 aydır bağlamalar şirkətin xarici anbarındadır.Hər dəfə yalandan gələn həftə bağlamalar gələcək vədilə müştəriləri aldadırlar.Bu şirkət fırıldaqçıdır, bəlkə də məhsulları ələ keçiriblər, heç bilmirik aqibəti necə olub. İşçilər və şirkət sahibi hərəsi bir yalan danışır, bu vaxta qədər gördüyüm ən…
1 saylı Gəncə regional Asan xidmətdə Notariat xidmətindən istifadə edən zaman burada çalışan işçilərin qeyri peşəkarlığı və işə məsuliyyətsiz yanaşması nəticəsində mən lazımsız yerə dəfələrlə buraya gəlib getmək məcburiyyətində qalmışam ki, buda mənim digər işlərimin gedişatına öz mənfi təsirini göstərmişdir.Bundan…
Neçe gündür müraciət etmişik gəlib internet çəkmirlər, Zəng edirik növbədə gözlədirlər saatlarla pul yazır, yakandan deyirlər gələcəyik zəng edeceyik xəbər yoxdur Əlaqə nömrəsi Əlaqə Sənan 0555514432
İki ünvana getmısem bugun 5.66 ve3.50 tutulmaqdansa kartımdan 16 manat cıxılı!!!9.16 cıxılmaqdansa kartımdan artıq 6.84 cıxılıb sebeb nıye artıq cıxılıb?
10.03.2024 tarihli AZAL 23:00 Tiflis – Bakü uçuşuna 1,5 ay önce, rahatsızlığım sebebiyle kendime cam kenarı, eşime yan koltuğa bilet aldım(uçak 2+2 koltuklu idi). Uçuş günü saat 20:00de havaalanındaydık. Checkin sırasında biletler ve koltuklar değişti, yine 2+2 uçak cam kenarı…
Şikayetim Bazarstore Nerimanovda montindeki filialdandır. Bu yogurtu hansı weraitde saxlayırsınızki bu qeder kif basıb?Bitme tarixinede hele var bunu men uşaq üçün almışam birden men baxmasaydım uşaq özü açıb yeseydi cavabdehliyini daşıyacaqdınızmı? İndi her aldıgımız mehsulu açıb içine baxmalıyıq? Bu birinci mesuliyyetiniz deyil….
Bu sirkətdən faydalanmagi məsləhət gormurəm Xidmət cox zəif həm texniki həm fiziki hər cəhətdən Xatirladimki məhsulun idənisi nəgd həyata kecirilib Hissə hissə odenislə tətbiq edilsəydi hardasa anlamag mumkun olardi …
iyul ayının 1 dən 12 nömrəli marşrut kart sisteminə keçəndən sonra çox gec gəlir , sürətli sürürlər və saxla dediyimiz zaman 2-3 dayanacaq keçəndən sonra saxlayır, kimsə nəysə deyəndə sərnişini təhqir edirlər və qışqırırlar. Zəhmət olmasa lazımi tədbirlər görülüb vəhşi…