Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. 09 may 2022 çi il tarixində Günəşlidə yerləşən Bravo marketində alış veriş etdiyim vaxtı, kassir İskəndərova Xalidə Mədət qızı tərəfindən belə bir hərəkətlə rastlaşdım. Yuxarıda adı qeyd olunan kassir,məndən bonus kartı olduğunu soruşdu. Cavab verdim ki,bəli var. Aldığım məhsulları…
38.60 azn yekun borcumun yerinə 19.12. 2022də 40azn ödədikdən sonra bilinməyən 9.28azn qalıq borcu göstərilib.. Əsaslandırmalarını gözləyirəm, son ödənişi cavab gələnə qədər ödəyə bilməyəcəm
Salam.Mən 03.01.2022 il saat 17-51 radələrində BNA tərəfindən tərtib edilmiş protokolla razı deyiləm.Çəkdiyiniz şəkildə YPX əməkdaşları etdiyi kimi maşının içinin boş olub olmaması,öndən və arxadan maşinin çəkiliş edilməməsi,dayanma durma işarəsinin şəkililinin protokola əlavə edilmədiyi və ən əsası çəkilmiş şəkilin nüsxəsinin…
BNA 1812701 nömrəli protokolda mənə göndərilən şəkildən də aydın görünür ki, Dayanmaya icazə verən nişandan sonra avtomobilimi saxlayıb sərnişin düşürtmüşəm. Lakin mənə İXM 346.1 maddəsi ilə cərimə göndəriblər. Xahiş edirəm bu cərimə protokolunu araşdırıb cəriməyə xitam verilsin.
3 4 aydir ki bizim evde internet qirilib iwlemir.internet merkezinin mudure zeng edirem wikayet edecem deyirem deyirki men heckesden qorxmuram kime wikayet edirsiz edin niye bele yiyezizlikdi bu dovletde niye wikayetlere baxilmir bu ne demekdi axi nomremiz ise 0252554182dir ve…
Mən sizin daimi müştərinizəm və hər şey normaldır amma alış veriş etdikdə satıcı tapılmır və ən əsası kassaya yaxınlaşanda adam bravoya girməyinə peşiman olur satıcıların çatışmaması azmışkən kassaya hər zaman kassir də çatışmır
Benim siparişimi ( 235991306899) iade depoya teslim edildi. Email yazdım, aradım amma cevab gelmedi.