Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Mən 31.07.2024 cu ildə saat 14:50 də Masallı asan xidmət mərkəzinə yaxınlaşıb resepşində Leyla adlı xanımdan növbə istədim o isə müxtəlif bəhanələr kətirərək mənə növbə vermedi. Xahiş edirəm araşdırasız
Umicodan telefon aldim ve telefonda problem var idi bununla bagli qaytarilma teleb etdim. Qaytarilma 1 aya basa catdi her gun yalandan bugun muracietinize baxilacax her gun eyni seyi deirdiler. Sikayyet edecem deyende kuryer gelib goturdu ve ozude problemi gordu. Artiq…
Salam hər vaxtınız xeyr. Sizə şikayətim Mehdiabad-Ulduz xətti üzrə işləyən 145 nömrəli avtobusdandır. Avtobuslar çox köhnə və balacadır, halbuki gün ərzində bu avtobusdan minlərlə insan istifadə edir və hər dəfədə qapıları açıq vəzyətdə gedir. Xaiş edirəm bizim şikayətimizi və səsimizi…
Binə qəsəbəsindən 160 nömrəli nəqliyat öz xəttindən kənar işləyir və kartla ödəniş olmasina baxmayaraq nağd pul da götütütlər xaiş edirəm bu barədə baxiş keçirəsiz öz xətti ilə hərəkət etsin saat 3 və 4 dən sonra yeni ramani ilə hərəkət etmirlər
Salam İlk növbədə 2022ci ildə ödəşi online etmək imanın olmaması çox gülüncdur. Ok, online yoxdur, gəlib ödənişi fiziki olaraq evdən götürməlidilər, lakin nə badə evdə olmayasan, o dəqıqə kasirlər, sonra da həftələrnən gərək az qala yalvarasan ki gəlib ödənişi götürsünlər….
Selnet ve aztelekom pravayderlerinden birini seçmeliyem hansı daha yaxşıdır ?
Mənə 26 sentyabr 2024 tarixində dayanma durma qadağası olmayan yerdə çox qısa müddət maşını saxladığım üçün 20 manat cərimə yazılmışdır. Çəkilən şəkillərdə də aydın görünür ki, hər hansı dayanma durma qadağası işarəsi həmin ərazidə mövcud deyil. Cərimənin qısa müddətdə araşdırılmaqla…