Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…
здравствуйте ваши работники очень часто просят отказать заказ или вообще не приезжают отключают номер я всегда сумму округляю и оценку даю всегда 5 вы работникам напрасно дали нас пассажиров оценивать они у вас не честно оценивают
Taksi zakaz elemisem nece defe atment olub kartla odenis olub gelmiye gelmiye odenisi cixiblar niye???
Artıq ikinci dəfədir ki, həmin Asan xidmətdə tərcümə düzgün olunmur. Hər ikisindədə Ukraina dilindən Azərbaycan dilinə. Zəhmət olmasa savadlı işçilər götürülsün işə, dili bilmirsə bu qədər məhsuliyyətli quruma necə savadsız işçilər qəbul olunur!!!! Çox narazıyam, yenə get gələ saldılar, halbuki…
Minivan zakaz etmisem Mersedes Benz Vito yazilib ama evezine London taksi gelir elave pul teleb olunur
yazmaqda meqsedim odurki sizde bu yagi alib sonra acanda menim kimi surprizle qarsilasmayasiniz.defelerce almisam amma ilk defe idi bele bir sheyle qarsilasiram.artiq bilmirem hansi yagdan isdifade edim.
Salam. Mən 81 saylı marşrutun sürücüsündən narazılıq edirəm. 07.09.2022ci il, saat 7 işləmiş Qaraçuxur məsçidinin qarşısında 99JZ281 saylı marşruta minərkən böyük problem yaşadıq. Xahiş edirəm bu işçi barəsində bir ölçü götürəsiz. Marştuta minmək istədikdə marşrutu sürüb, bir ayağım yerdə bir…
Kartimnan gedis haqqi cixilib 3 defe lakin gediS bas tutmayib Surucu gedisi legv ediib.menim vesaitim geri qaytarilmagini isteyirem.