Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
121E avtobusu Asan xidmətlə Fəridə şadlıq sarayı arasında olan yeni təyin etdiyiniz dayanaxaqda saxlamır.
Solitondan paltar yuyan maşın aldım.1 həftə hər dəfə məhsulu gətiririk desələr də gətirmədilər.8ci günü gətirəcəklərini qeyd etsələr də axırda özüm gedib gətirdim.Daha sonra 3 gün ərzində servisin gələcəyini qeyd etdilər.11 gün də ümumi belə gözlədim.Axırda gəldilər quraşdırmaq üçün bir problem…
Zeng vururam acirlar deyirlər elaqeder saxlayiriq saxlamırlar uzumə adboy veriler yola veriler komek elemirlər kantak serviz Asiman adi olan sizin daimi muşdəriyik
Salam. Şikayətimiz 7B nömrəli avtobusun dayanacaq xəttidir. Belə ki, 7B nömrəli avtobus Məhəmməd Xiyabani, 24/1 ünvanında, Yeni yasamal parkının yanında dayanandan sonra, (dayanacaq olmadığından) birbaşa MİDA Yasamal Yaşayış Kompleksi ərazisinəki dayanacaqda dayanır. Yeni yasamal sakinləri bu vəziyyətdən çox əziyyət çəkirlər….
menenmasınım ıslemeye ıslemeyencerme yolamısnız hansısa baska bır masnın cermssın bu nedı sızın gozunuzu deyesen yaxsı gormur
Problemli şöbənin əməkdaşları kobud rəftar edirlər.+994772556672.Bu nömərdən gələn zənglər narahatçılıq yaradır.Rica edirəm məsul şəxslər əlaqə yaratsın mənimlə
Salam men sizin magazinin qizil musterisyem daimi musterisiyem ve yaxinlasmisam men kredit goturmeye iscilerden biei mene deyirki siz bu mehsillari alib satirsiz o isci subut etsinki men sizden mehsul alib satmisam eks teqdirde bunu her yerde yayacam ve biyabrciliq olacag…
Mehsul gunlerdir ki yoldadir statusundadir, ne məhsulun harada olmağından xeber almaq olur, nede normal adama cavab vermirler, baglama da cox bahali bir baglamadir, itirdiklerinde ise adami aylarla incidirler, pulu odeyene kimi adam heyatindan bezir, ümumiyyətlə bele baxiram Azərbaycanda 1 denede…