Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

neçə müddətdirki baktelecoma zəng edərək modemin köhnə 4g dəstəkləyən modem olması və buna görədə internetin istifadəsi ilə bağlı çətinliklər yaşadığımızı bildirmişəm.ama buna məhəl qoymayaraq köhnə modemin yeni 5g modemi ilə dəyişdirilməsi hələdə problem olaraq qalır.boyunlarından atırlarki müştəri özü modem almalıdır.necə…

01 Fevral 2025
0

Zaqatala bazarstorenin Qastronom bolmesinde caliwan Qurman plyus kolbasa firmasinin numayendesidi terefinden.Depo wefi Vuqar Yusifli meni iwimden azad edb.Magaza personallarinin 100/80 faizinda drnaq oldugu halda onlara hec bir tedbir ve ya xeberdarlq olunmadigi halda onlarinin arasndan meni iwimden azad etdi. Qastronom…

28 Sentyabr 2023
0

77 DD 135 QEYDİYAT NİŞANLI AVTOMOBİLİN SÜRÜCÜSÜ ƏLAVƏ PUL ALINIB

14 Yanvar 2024
0

Salam, mover.az populyar olduğu üçün və imicini qoruyan şirkət kimi düşündüyümə görə onların saytından qeydiyyatdan keçərək Türkiyədə aldığım ayaqqabımı bu şirkət vasitəsi ilə çatdırmaq istədim. Onu nəzərə çatdırım ki sifariş forması elə qurulub ki xidmət paketi seçimi standart olaraq “Premium”…

Bilmirsən dərdini kimə diyəsən karta pul vurur 85 manat əvəzinə 80 manatşəki nümayəndəsinə əlaqə saxlamaq istəyirsən mümkün deyil müşdəri maşını zibilləyir heknə deyə bilmirsən deyən kimi səni şikayət edir sənin xalın düşür müştəri əlavə yol sürdürür səsini kıxaran kimi şikayət…

Natik mammesov

24 Sentyabr 2022
0

Birinci şikayətim budur ki, nazirliyin saytında lazımı şöbələrə mail yazmaq və ya əlaqə saxlamaq üçün lazımı əlaqə məlumatları yerləşdirilməyib. Qaynar xəttləri heç yer yönəltmir və hansı mövzuda müraciət etsəm də yola verərək kömək edə bilməyəcəyini deyir Daha sonra isə bildirmək…

No

15 Fevral 2021
0

Salam.Sifaris verdim 3.21azn qiymet yazdi ve kart balansindan cixdi, sifarisi tesdiqledim.Unvana catanda ise cixilan meblege imtina olunub yeniden 5.65azn mebleg kartdan cixilir.Ne qaynarxet var ne de elaqe ki sikayetini bildiresen!

05 Dekabr 2021
0

Salam. Hörmətli müdiriyyət! Şikayətim 22-BM-403 nömrəli avtomobilin sürücüsü ilə əlaqədardır. Müştəri ilə danışarkən etika qorunmur .Mən birinci dəfə idi ki sifariş verirdim . Çox təəsüf ki, hörmətsizlik gördüm. Şikayətim ilə bağlı məsələmə baxılmağını istəyirəm.

18 İyul 2020
0

Bir neçə ildir ki baktelecom abunəçisiyəm və heç məmnun deyiləm. 20 azn lik 5 mbps tarifə qoşulmuşam, burada bir problem yoxdur. Yəni sürət yerindədir, hətta 6 mbps yə qədər yaxınlaşa bilir. Lakin internetdən istifadə edə bilmirəm. Tez tez qırılmalar olur….

16 Mart 2021
0

BUGÜN SAAT 13:31-DƏ BOLTDA TAXSİ SİFARİŞ VERDİM SONRA SİFARİŞİ LƏĞV ETDİM. AMMA MƏBLƏĞ KARTIMA GERİ QAYITMADI. BOLTUN BİR ƏLAQƏ NÖMRƏSİDƏ YOXDİR Kİ ZƏNG EDİB SƏBƏBİNİ SORUŞARSAN.

Ümumi statistika