Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
BNA 1812701 nömrəli protokolda mənə göndərilən şəkildən də aydın görünür ki, Dayanmaya icazə verən nişandan sonra avtomobilimi saxlayıb sərnişin düşürtmüşəm. Lakin mənə İXM 346.1 maddəsi ilə cərimə göndəriblər. Xahiş edirəm bu cərimə protokolunu araşdırıb cəriməyə xitam verilsin.
Niyə mənim şikayətim baxılmır, və heç bir cavab verilmir? 2 ay keçib şikayətimen.
Salam Abseron rayonu Xirdalan seheri 25-ci mehellede her axwam saat 10-dan sonra suyu kesirler saygacda qoyulub ay biten kimi ceki getirir borcunuz var deyir bu suyu duz emelli verinki mende pulu hallaliqla verim size bu prablem 3 ildir yawanir xaiw…
Bu şirketin canli destek bölümü çox sagqisiz şikayete baxmirlar mesaji engelleyirker ve s. Menim problemim 2 defe çixarmaq istediyim mebleg imtina edilib. Xaiş edirem yardim edin. Id 34741899. Çixarmaq istediyim mebleg imtina edilib, müşteri xidmeti çox pis mesaj bölmesi bagli.
Mən kartla gediş haqqı ödədim ecemi metrosundan qoşa qala qapısına kartdan məbləğ çıxdı məlumat telefona gec gəldi və sürücü məndən əlavə 3 azn aldı
mən bayag İstanbul NS klinikasindan Hokmeliye bolt sifariş etdim.odenisi kartnan elədim 4.30 qep .qızım bilməyib 5 man nağd ödəniş de edib.xahis edirəm sürücü 5 man geri odesin
salam yol hadisəsi olub məcburi dayanmaya görə 20-azn vərimə olunmuşam
Salam 60.95 azn lik alis veris etmisem amma heçbir geri qayitma olmadi sekileride gönderdim zehmet olmasa baxardiz TP5575 nömrəli kassa aparatidi
bilmirem hara shikayet edim. zeng edirsen covidnen elaqe cavab vermirler.emaile yazirsan 100 defe cavab vermirler. Servis cox berbat