Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
ya sayı artırın yakı qarmoşqalı edin. 172 nömrəli avtobusdan gedir söhbət
Qulaqcıq veriblar mana xarabdı. Nauşnik almışam Tovuz filyalında xarab cıxıb pul haram olsun
Çox səviyyəsiz xidmət göstərirsiz.Hır gün internet kəsilir.Hal hazırda işləmir.
Salam 6 nömrəli avtobus elektriklisi ilə əvəz olunsun çox komfortsuzdur səs küylü gedir elektrikli avtobus ilə əvəz edilsin xahiş edirəm müraciətim nəzərə alınsın
13 nömrəli Baku Bus-ların sayını artırın !!!! Sıxlıq yaşanır, hər zaman gecikmə olur, havalandırma işləmir, sürücü sərt şəkildə cavablar verir ! təcili rəyimi nəzərə alın xaiş edirəm daha nədiyim 👈
Hər gün olur bu gecikmə və avtobus az olduğundan dayanacaqda çox gözlənilir avtobus və bezdirici haldır. Üstəlik gec gec gəldiyindən çox adam olur nəfəs almaq belə mümkün olmur🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ölçü götürün və daha məsuliyyətli yanaşın. Bu dövlətə xidmət etdiyiniz qədər xalqa…
Niyə quba qaz idarəsi bildiri sayğacın yanında yox, sayğacın sərfiyat kodun dəftərə yazıb, idarədə də əlavəsin edib 5 gün sonra gətorib bildiriş verir. Deməyim odurki sayğacın göstərdiyindən artığ yazırlar. Niyə?
3 nömrəli marşrut, avtobusun qeydiyyat nömrəsi 15542, 27 aprel saat 16:00 radələrində tormoz verərkən yerindən düşmək üçün duran yaşlı qadını asırdı. Qadın çox pis yıxıldı və beli oturacağa dəydi.
Salam,mənə BNA tərəfindən cərimə gəlib protokol EQ20233485.mən avtomobilim nasazlıq ucbatından dayanmaq zərəruyətində oldum 5 dəgigə , öz avtomobilimi tərk eləməmişəm internetə girib araşdırma apardım,və təstik olundu nasazlığ yoxdu və avtomobil idarəetməyimi davam etdim,və yaxında heç işarə dayanma durma yox idi.birdə…