Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Samir (077 326 58 86) meni ləngidib nə qədər gözlədib sonra isə atkaz gedib xəbər etmir zəng edirəm götrmür
Salam. Ev telefonuna pul ödəyirəm işləmir. 2-ci dəfədir Sizə yazıram. Heç bilmirəm nə üçün yazıram. Çünki tədbir görmürsünüz. Təşəkkür.
Müxtəlif bəhanələrlə internet çəkilişi uzadılır
Salam. Mən Əliyev Nicat Ramiz oğlu 10-VA-901 dövlət nömrə nişanlı avtomobilimi 23.11.2024 tarixində saat 18:15 radələrində 10-127 nömrəli parkinqdə saxladım. Təqribən 30 dəqiqə müddətində. Əvvəla orada yenicə ödənişli parklanma tətbiq olunmasından xəbərim yox idi. İkincisi yeni qaydada SMS ödəniş edilməsinin…
Zəhmət olmasa sürücülerinizi düzgün seçin fırıldağcilarla isleyirsiz əlaqə saxlanılsın mənimlə insanlar sizin və axmaq sürücülerinizin oyuncağı değil saxtakarlıq eləməyin
Bolt sifariş verdim,kartdan o deyqe pulu cixdi,sonra sürüçü zeng etdiki leğv et sifarişi,menim maşinimin tekeri partladı,leğv etdim ama karta pul geri qayıtmadı Mebleğ:6azn
Salam.Mən 3 ildən artıqdı Optimalın müştərisiyəm. Bu 3 ildə təxminən 3-4 minə yaxın əşyalar götürmüşəm. Bugün bonusumu yoxlatdırdım mənə bildirdilər ki, Sizin 1 gün gecikməniz var. Necə olur 10 gün qabaq ödəyə bilirik 1 gün gecikmə olanda gecikmə sayılır?Mən Optimalın…
Salam, 05.06.25 tarixində saat 18:19 radələrində Bülbül prospekti ilə Neftçilər prospektinə hərəkət zamanı tıxac vardı, Xəqani küç çatmamış işıqforun yaşıl işığını gözləyirdim, işıqfor kəsişməsində sarı setka zolağı olduğundan maşınlar o zolağa düşməmək üçün aramla hərəkət edirdilər. Hardasa 4-5 dəqiqə gözləmə…
Today 24/08/24 I went to MADO with 2 my children and mom. We were sitting in terrace and having food. My little girl asked for toilet from waitress and she walked inside. Because inside area is separated from terrace area…