Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
sifarish olunmuyub iki defe kartimnan pul cixilib sikayetciyem
Bütün məhsulların üsdündə yazılıb 18 aya kimi faizsiz və komissiyasız işçi sizi deyirki əlavə 5% komissiya var bütün məlumatları qeyd edilər özlərini sərf edən yazılar . Şifayi şəkildə 5 % alırlar və qeyd edilər onu komissiya kimi ödəniş kimi qəbul…
Bakcell müşterilerinin pullarını oğurlayır günün istenilen saatında müşteri xidmetlerine zeng vurusan ve heç bir halda müşteri xidmetleri cavab vermir ve balans bitir ve gözleme kesilir 3 gündü seher günorta ve axşam zeng vururam ilk defe 3 azn sonra 2.96 azn…
120 nomreli marşurut 90jo469 seriyali avtobus astonopkada saxlamir hetaa deyir yaxşi edirem saxlamiram şofer bele cavab verir
Hər vaxtınız xeyir. mənim 18 nömrəli avtobuslar dan şikayətim var .tutacaqları heç vaxt təmiz olmur.adamin əlləri qaralır Məncə digər nömrələri avtobuslar kimi 18 nomreyede bir əl gəzdirə bilərlər Amma nədənsə həmişə natəmiz olur.
Salam zehmet olmasa şikayiteimi nezere alin
Baksell hec bir zenge cvb vermir. Onlayn cat mumkun olmur.mb yukleyirem burdan isletmemis bitir. Kontur yukleyirem kontur ozbasina bitir. Icazesiz paketlere qosur. Kontur, mb yuklemekle bitmeyi eyninolur istifade etmemis hara sikayet edek bilmirik zenge cvb vermirler onlayn cata qosulmaq mumkun…
Artıq 20 gündən çoxdur 1 bağlamamı gözləyirəm. 28.11.2023 tarixində çatdırılmış kimi göstərən bağlamam sistemə salınmır və mən də bəyan edə bilmirəm. Müraciət bildirin bölməsindən Müraciətimi bildirdim. Sağolsunlar heç olmasa müraciətimə cavab verildi amma cavab olaraq da 1 ay gözləyin deyilib….
10-TG-565 nömrəli 179 nömrəli marşrutun yaşlı şofeti idi,Kartımı vurub keçəndən sonra çöldən məni çağırdıki kartı vurmamısan, bildirdimki kartımı vurmuşam dedi yox vurmamısan, buna defimki işində diqqətli ol belə məsuliyyətsizlik etmə sonra 2-ci dəfə kartımı vuraraq keçdim , bir daha bu…