Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Keçen hefte getmişdim Mado restoranına bir dostumu qonaq etmisdim.. yemek ve servis super idi ta ki izqara kabab yaninda çörək əvəzinə suxariya və peçenye getirene qeder. Afisanta deyir qaraş zehmet olmazsa çorek getirin bu biskvitlerle yemek yey bilmerem. ofisant dediki…
Çatdırılma edən kuryer yeməyi dağıtmışdı, sonra yerinə yığıb qoymuşdu. Şəkilləri bolt food app müştəri xidmətinə yazib atdım. Oxunun cavab verilmədi.
140manat yaşlı adamları aldadıb müqavilə imzaladıb cərimələyiblər. Dövləti milləti saymırlar. Pulu olmuyub internetin ödəniş edə bilməyən insanları 140 manat cərimələməy hansı vicdandı hansı əqidədi? Hansı məntiqdi? Rabitə nazirliyidə baxmır müraciətlərə. Dövlət yəni belə adamlara dəstək çıxır? Yaşlı adamları bilmədikləri nələrləsə…
Salam. 31 ci dalandan Pirşağı dairəsinə qədər 177 nömrəli avtobusda gediş haqqı 0.60 AZN tələb olunur. Niyə?
Niyə Bolt sürücüləri işə qəbul olarkən şərtlərinə uyğun hərəkət etmir? Hələ də kartla ödənişi problem edirlər. Bəlkə artıq belə sürücülərə imkan verməyəsiniz? Hər dəfə nəğd ödəmək istəmirəm. Kartla ödəniş daha rahatdır və əgər şirkət bu seçimi müştəriyə veribsə, o zaman…
Mən Redmi Not 8 almışdım kontak home dən 2 illik qızıl zəmanətlə və telefonun ekranında gecikmə var onu təlafisini xahiş edirəm
Cox
02.05.22 mehsul almaga getdim odenis etdim lakin mehsul dediler 2 gune gelecek size zeng edecekler, men 1 hefte sonra melumat merkezinen oyrendimki mehsul gəlib,bir adam zeng edib demirki məhsulu gelin goturun, men niye arasdirmaliyam, ayin 10 getdim goturdum, məhsulu yoxluyub…
Men 1 aydir sifaris etmisem hele cesidlemededir.en pis xidmet isleye bilmirsiz ne mecburdur diger sirketler 10 gune tehvil verir cox pis sirketdir menim problemim deyil sabah gelib mali goturecem ne edirsiz edin. Seviyyesizler