Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

Men Suraxani Rayonu hovsan qesebesi Oktay Sabanov kucesinde yasiyiram qaz saygacim bloka dusub 16 saatdi 104 cagri xidmetine zeng elemisem defelerle mene deyilir qeydiyata almisiq qeza var gelecekler.lakin buna baxmayaraq gece saat 01:30 du helede gelen yoxdu.xais edirem olcu goturulsun.

09 Mart 2025
0

Salam Bərdə sakini olaraq,10 gündəm çoxdur ki,hər gün Bərdə Aztelekom filialına ,müdirinə Yolçu bəyə 2 dəfə olmaqla müraciət etmişəm ki, internet problemi var.Zehmet olmasa köməklik edin.Lakin xətt baxıcısı Senan adlı şəxsi göndərəcəyini deyir nömrəsini də veriblər .Lakin şəxs nə idarede…

08 İyul 2023
0

Kartla sifariş vermişəm sürücü qapıya kimi gəlib son pulumu vurmuşam taksiyə aparmadi hal hazırda yolda qalmışam sürücüdə bildirdi ki pulun qayıdacaq amma pulum qayıtmadı bu mənə qarşı olan dələduzluqa diqqət yetirməyinizi tələb edirəm yoxsa bu işi məhkəməyə kimi aparacam.Suruculeri cəzalandirmasaz…

Toğrul

13 İyun 2022
1

Salam,Aliexpressdən sifariş verdiyim bağlama Çatdırılıb mesajı gəldikdən sonra Azerpoçtun əsas(Sahil,AZ1000) fialina bağlamamı götürmək üçün getdikdə adıma bağlama gəlmədiyini dedilər.Daha sonra bağlamanın Ems kodunu yazdıqda bağlamanın artıq başka(tanımadığım bir şəxs)bir şəxsə təhvil verildiyi yazılmışdı,bununla bağlı əməkdaşa müraciət etdim ve bu haqda…

04 Aprel 2024
0

Salam 51.60 azn cəriməm olub 45-BL-641 Mersedes c180 modelli maşınla xətti tapdalamışam siftaforda. 52 azn ödəmişəm lakin sitemdən dilinməyib xahiş edirəm silinsin.

30 May 2024
0

Şikayətim Azsığorta şirkətindəndir. 06.11.2019 tarixinde Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının 1920220808 nömrəli tələbi hələ də Azsığorta ASC tərəfindən icra edilməyib

Das

20 Noyabr 2019
0

19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…

Aliyeva Sabina

05 Mart 2024
0

Şikayətçi: [Əlizadə Məhəmmədəli] Tarix: [03.07.2024] Mövzu: 12 Nömrəli Avtobusun Keyfiyyətsiz Xidmətindən və Yüksək Qiymət Haqqından Şikayət Hörmətli [Nəqliyyat Agentliyi], Mən, [Məhəmmədəli], müntəzəm olaraq 12 nömrəli avtobusdan istifadə edən bir vətəndaşam. Təəssüf ki, son dövrlərdə bu marşrutda ciddi problemlərlə üzləşirəm və…

1 saatdı yığıram elə deyir göndəririk gələndə yoxdu sonra mesaj gəlir sürücünü yığıram nömrəsi təyin olunmuyub saat 18:30 dan 19:20 yə qədər gözlətdilər məni operator xidməti çox pis şirkət qurursuz normal xidmət göstərində

10 İyul 2021
0

Ümumi statistika