Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Deməli bu gün mən pirşağıdan 4 nömrəli vərəm dispanserinə bolt sifariş etdim 5.75 azn yazmışdı qiymədi. Sürücü zabrat yolunun bağlı olduğunu dedi və yolu uzatdı ünvana çatdığımızda 11.77 azn olmuşdu qiymət xaiş edirəm maraqlanasız sürücünün adi Yadigar avtomobili Toyota Prius…
Mübariz. 99SL382.. Reault Megane.. başqa maşın qabagına çıxdığı üçün söyüşdən istifadə edən. arxada bir müştərinin olduğunu unudan. etikadan qəti anlayışı olmayan iq”süz cahil insan… Bir tədbir görsəniz sevinərəm..
Salam…Bu gün mən heç yerə getmədən kartimdan 9 manat pul çıxıb bolt taksi şirkəti…pulu qaytarmasalar şikayət verəcəm təzminat davası açacam..bu ne fırıldaqciliqdi
sizin emekdasiniz xeyal adli sexsden sikayetime baxin
Sizinarahat edən Açdı rayonunun Goydəlləkli kəndinin sakini Kərimov Fəxrəddin di.Yazib bildirmək istəyirəm ki düz 16 gündü ki telefon internet işləmir.Dəfələrnən müraciyət baxmayaraq.gəlib təmir etmirlər.Hər müraciyyət etdikdə gəlib baxarıq deyib başdan edirlər.Cox xaiş edirəm bir ölçü goturəsiniz.oncədən təşəkkür.
Yazıb sizə bildirirəm ki, Şirkətinin adı ilə məşğul olan şəxslər Gəncədə qansuz mobil Nömrələrin satışı ilə məşğuldurlar vətəndaşları aldadaraq dələ duzluq edən Orxan adlı şəxs həm Nar həmdə Bakcell nömrələri satır bu vətandaş bir yerin dilleri ola bilər iki diler…
Parklanmanı digər nəqilyat vasitəsi pozduğu üçün mənim park etdiyim maşın əlillər üçün nəzərdə tutulmuş əraziyə çox az hissəsi düşmüşdür və əməkdaşın çəkdiyi fotoşəkildə də görsənir ki əlil işarəsi mənim park etdiyim maşından arxada yerdə görsənir
Salam. Bizim modemimizin WLAN2.4G ilə WLAN5G ikisi bir yanmır. Mən necə edib duzeldim onu?
Salam Bizim internet kabili qırılıb baxan yoxdu 170 də zəng vururam baxmırlar poçta gedirik deyirlər gələcəyik gəlmirlər. Xahiş edirik bu məsələyə bir tədbir görəsiniz.
Şikayətçi: [Əlizadə Məhəmmədəli] Tarix: [03.07.2024] Mövzu: 12 Nömrəli Avtobusun Keyfiyyətsiz Xidmətindən və Yüksək Qiymət Haqqından Şikayət Hörmətli [Nəqliyyat Agentliyi], Mən, [Məhəmmədəli], müntəzəm olaraq 12 nömrəli avtobusdan istifadə edən bir vətəndaşam. Təəssüf ki, son dövrlərdə bu marşrutda ciddi problemlərlə üzləşirəm və…