Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam , 2015-ci ildə devalivasiyadan sonra Unibankdan Albalı kart almaq üçün online müraciət etdim. Daha sonra, kredit mütəxəssisi mənə zəng etdi və şərtləri izah edəndə kredit xəttinin Dollarla olduğunu qeyd etdi və mən kartı istəmədiyimi dedim yəni, imtina etdim və…
AYIN 21i SU DÜZƏLMƏLİ İDİ XƏTAİ RAYONUNDA BUGUN 22 avqust su gılmir bu nə biabrçılıqdır?
sizin işci mənim internetimi cəkmədi dedi olmaz cəkə bilmərəm sizdən xayiş edirəm mənim internetmi cəkəsiz sizdən xayiş edirəm bu işə baxasiız özudə hərdən bir söz deyir bu işə baxın
Salam artiq 24 saatdan coxdurki internet islemir. Qaynar xette zeng etmeyimize baxmayaraq yenede internet islemir. Odenis edirikse internetden istifade etmek haqqimiz vardirki bu haqqimizdanda istifade ede bilmirik. Internetin bitme tarixi catan kimi ele yaxsi tez baglayirlarki bes bu 24 saatdan…
Sürücü sərnişinlərlə çox köbud formada rəfdar edir və avtobusu çox təhlükəli sürür.avtobus 77JA 625,12.11.2023,saat 12:10da sürücü smendə olub
Mən BRAVO marketə yaxınlaşaraq məhsul aldım. Və sonra lazım olmadığı üçün geri qaytarış etdim. Çek vasitəsilə. Ama neçə gündür ki mənim məbləğim geri qayıtmır. Niyə?
Sfariş vermişəm müəyyən səbəblə getməmişəm imtina etmişəm sürcü yığıb məni təhqir edir şöyüşlə danışır və *0066 da zəng vururam sizin bu maşın gəlir sizdə də var həmin taksi boz kiya adı Anar nömrəsi 050 631 50 59 bir tədbir görəsiniz…
Internetleri çox zeifdi neçe defe zeng etmişik nömrelerine yola verırler usta deyirler göndereciyik göndermirler