Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sistem yanlışı var idi. Tarixi ayla yanlış yazıb. Xəbər tutduqda dəyişilməsini və ya geri qaytarılmasını təklif etdim. Sizin proses 1 saatı keçib dedilər canlı dəstəyə zəng etdim ancaq heç telefonu açmadılar. Bilet yandı
2 gün bundan əvvəl internet çəkdirdik o qədər zəyifdiki televizorda youtubeni açmır donur açandada gelib çəkən adamlardan biri nömrəsini verib dünəndəndə qırmızı işıq yanır işləmir internet məlumat verdik dediler düzəldirik 1 saat işlədi sonra yenə işləmədi yenə zəng edirik açmırlar…
Asan cidmetin c blokunun rehberi hele heqiqi xidmetderi sozu ile muddetli heqiqi herbi xitmetdedir sozunu sece bilmir menim xidmetde olan esger oldugumu qeyd ederek 2 saat vaxdimi aldiqdan sora herwey aydinlawir
Bayaq Məhəmmədli qəsəbəsindən çapayevə nağd pulla yox kartla taksi sifariş vermişəm gediş haqqı 5.66 edirdi məndən iki dəfə gediş haqqı çıxılıb ofisə zəng etdim dedilər şikayətlərə yazın baxılsın zəhmət olmasa baxın və pulu geri qaytarın
Köhnə vayfay bundan yaxşı idi təzə adı altında deyisdiyiniz aparat və setiniz sıfır dərəcədə
İnternet sürəti hədsiz dərəcədə zəifdir. Bu nə deməkdir!? Aylıq vaxtı-vaxtında ödənişlər olunur. Ödənişi iki gün bundan qabaq etmişik İnternetin sürəti 0dan da aşağıdır. Xahiş olunur işinizə düzgün yanaşın. Bakı ərazisində normal internet varken rayonlarda yoxdur. Bir gün gecikmə olan kimi…
Sifitaforun qrmızı işığında duramaqla bna əməkdaşdarı maşını cermə edr bu ne demekdi nə derecede düzgundu