Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
10-11 iyul turla getdiyim Nabran Atlant Otelin giriş qapısında qeydiyyatda duran şəxslər şəxsimə böyük kobudluq etmişdir. İçəridə qeydiyyatçının səhv yönləndirməsi səbəbindən tur rəhbərimiz içəri keçmiş və mən rəfiqəmlə qalmışdım, qapıdakı biri yaşlı biri cavan adam isə “keçin görüm bu tərəfə”…
Yanvarın 31 taksi sifariş verilib kartla, lakin kartda pul olmadığı üçün, gediş haqqı nağd ödənilib indi isə həmin məbləğ kartdan silindi.
Üç ay əvvəl iPhone 11 128 GB almışam və 300 manata qızıl ultra zəmanət . Satıcılar bunu o qədər təklif edirdilər ki, nədənsə onlara yazığım gəldi və təbii ki, bunun özümə zərər verməyəcəyini düşündüm. Neticede bir həftə sonra ekranı sındı,…
Salam temudan olan sifarişim mayın 17sinden yazılıb mərkəzi anbarda çeşidlenir hər dəfə deyilir gecikməyinə üzürlü sayın çox məsuliyyətsiz şirkətdi hara müraciət edək bununla bağlı
daya ma durma nişanından əvəl dayanılıb 1 ikincisi parklams var nəyə görə cərmə yazırsız besdi sizin əlinizden nezdik 75 bd 157 cərməni siliin
Salam mən İsgəndərov Ayaz Azər oğlu yazıb sizə bildirmək istəyirəm ki 142-nömrəli maşurutun 10-TG-357-nömrəli sürucüsü 22.07.2025-ci il axşam saat 20:45-radələrində afdavağzalda astanofqaya girib saxlamadan sərnişinləri götürməyib hərəkətə davam etdi.Bununla bağlı gəlib onun müdüriyyətinə şikayət eləsəm də oda sürücünün tərəfini saxladı…