Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Şikayətm Lerik Relax Istirahet Merkezindəndir.Ümumiyyətlə bura getmək istəyənlərə qəti şəkildə getməklərini məsləhət görmürəm. Düzdü otaqları gözəl , səliqəli ola bilər amma personalının və rəhbərliyin turizm sektorundan qəti məlumatı yoxdu. Servis sıfır, qonaqpərəstlik sıfır, müştəri ilə münasibət sıfır.Bir sözlə No Relax ……
Salam.Edv.gerial sehifesinde qeydiyyatdan kecdiyim nomreni deyiwmisem.Artiq bir nece aydir ve deyiwdiyim gunden birlart sehifesinde edv rahat elave ede bilirdim.Artiq 2gundur bir kartda edv bolmesine daxil olarken kohne nom sms kod gedir.Men nece yeni nom elave ede bilerem?
Qehbeler blet qoymusuz biden nomre ora onada zəng çatmır hər dəfə bir menim kartından pul çıxılır ciriğlar blet sikim sizin aqziniz. Sizin şirkətin müdürün aqziniz sikim blet mən pul doquram siz her kayfa düşəndə cixirsiz. Qehbeler blet
Artıq neçə dəfədir bu haldan rastlanır. Malların çox gecikir. Çox xahiş edirəm paylanmağa veriləndə çatdırın malları)
Azercell’dən ciddi şəkildə şikayətim var. Zəhmət olmasa köməklik göstərin, həm iş prinsiplərinnən həmdə operatorun hörmətsizcəsinə üzümə telefon söndürməsinnən.
Her gun seher 26 ile gedib gelirem, 10 tf 894 nomreli avtobusun surucusu pastayannı sernisinlerle dava edir, normal reftar etmir, kart vuran sernisinlerdende ikinci defe karti vurmasini teleb edir en cox dava ele bunun ustunde dusub, ele menimde. Zehmet olmasa…
Sürücü mənə imtina etməyimi istəyir. Sual verirəm səbəb nədi deyir mesafe sərf etmir , Sürücü meni təhqir edib ağzına gələni danışır söyüş soyur Deyəndəki sizdən şikayət edəcəm : sürücü deyir “göyün ona çatar” Yeni bu normaldı?