Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Şəkildə və videoda da göründüyü kimi nişanlama xətti qırıq-qırıqdır (bütöv deyil) və xəbər verici nişan yoxdur. Xahiş edirəm EQ2689365 pratakolu ləğv edəsiniz.
13 iyul 2024 saat 19:30 radeleri 85 nömreli avtobus ayna sultanov istiqametinde heddinden artığ gecikir 30-40 deyqe aralığında gelir
170 cağrı mərkəzinə 2 azn ə yaxın vəsait xərclədim cavablamadılar.sumqayıt telekommunikasiyasına zəng edirəm telefonu götürmürlər.internet ödənişi etmişəm internet açılmır maraıq deyirlər telefona yükləmisən.artıq onu ordan qaytarmaq mümkün deyil.Bu nə sistemdi qurublar görəsən özlərinin başı çıxır.
Salam mənim şikayətim aseshopdandır. Yalançı fırıldaqdırlar telefonda düzgün məlumat vermirlər vaxt udurlar. Məsələnin həllini gözləyirəm alınmasa həll olmasa hər yerdə pisləyəcəm hər yerədə yazacam
10.03.2024 tarihli AZAL 23:00 Tiflis – Bakü uçuşuna 1,5 ay önce, rahatsızlığım sebebiyle kendime cam kenarı, eşime yan koltuğa bilet aldım(uçak 2+2 koltuklu idi). Uçuş günü saat 20:00de havaalanındaydık. Checkin sırasında biletler ve koltuklar değişti, yine 2+2 uçak cam kenarı…
99HN264Nomrəli maşın dediyimiz ünvana gəldi 2.60 gediş haqqımız idi 5manat pul veririk 1manat pul qaytarır deyirik bu qədər pul yazılıb o deyir bu şirkətin maşını deyil. Zəhmət olmasa buna bir tədbir görün.
Artıq neçə dəfədir bu haldan rastlanır. Malların çox gecikir. Çox xahiş edirəm paylanmağa veriləndə çatdırın malları)
Bu gun menim masinimi abseron rayon xirdalan seheri Heyder Eliyev prospektinde (kolorit kafesinin qarsisinda ) saat 16 41 de hec bir dayanma durma nisani olmadan saxladigima gore 18 Azn cerime edibler bu ne derecede dogrudur