Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
31.01.2022 ci il tarixde Hundai Elantra markali 10-ZM-105 dovlet qeydiyat niwanli neqliyat vasitesini Resul Rza kucesi (Zerife Eliyava prospekti-Akademik Ebdul Kerim Elizase kucesi)de 3.27 dayanmaq qadagandir nishanina catmamish mashini saxlamisham amma buna baxmayaraq mene hemen erazide inzibati protakol tertib olunmushdur…
Men talbov Miredin goycay rayonu potu kendi internetim 3 aydir islemir kendin mantiyoru ve idare baxmir ayba ayda inrnetin telfonun pulun odeyirem xais edremki bir tedbir goresiz ev telfon nomresi.67018
Salam. Gediş haqqını nəğd ödədim. Sonra mesaj gəldi bank kartıma ki bolt 2.02 azn tutdu. Tələb edirəm ki, həmin məbləği kartıma qaytarasınız.
neçə müddətdirki baktelecoma zəng edərək modemin köhnə 4g dəstəkləyən modem olması və buna görədə internetin istifadəsi ilə bağlı çətinliklər yaşadığımızı bildirmişəm.ama buna məhəl qoymayaraq köhnə modemin yeni 5g modemi ilə dəyişdirilməsi hələdə problem olaraq qalır.boyunlarından atırlarki müştəri özü modem almalıdır.necə…
Salam mənim şikayətim 28də Vağzalda yerləşən Dymamic “kargo şirkəti” ilə bağlıdır. Düzdü bura şirkət deməyə 1000 şahit lazımdır amma nə isə. Deməli dekabrın 10dan və 15 dekabr 2020 ci il tarixindən yola düşən bağlamalar haqqında heç bir məlumat ala bilmirəm…
Optumaldan telefon aldim 2 gunden sonra yeni modelle deyismek istedim telefonun karobkasi acilmamisdi. Masenniklik edir musteri xidmetleri bolmesi ve mudiriyyeti. Cox sagolun musterini firlatmaginiza gore. 15 gundur gedirem gelirem ne cavab var nede cavab deyen. Gedin basqa magazalradan alin optimaldan…
Yol hərəkəti qaydalarını pozan sürücüyə təqdim olunmuş şəkillər və videoda yalnız bir şəkil maşınıma aiddir.qalan şəkillər və Vidio heç birində maşınımın nə şəkli nədə videosu var. Sadəcə yolu çəkib qoyublar. Bu nə dərəcədə düzgündür. Xahiş edirəm araşdırasınız
26.10.2022-ci il tarixdən etibarən ƏDV geri gəlmir, hal hazırda gözləmədə 23.47 AZN var. Bunun səbəbi nədir? İnternetdə araşdırma etdim, heç bir elan / müraciət / açırlama tapmadım.
Mən dynamexdən heç bir mal sifariş etməmişəm. Smart customsdan mənə bildiriş gələndə açıb gördüm ki, dynamex şirkətinə aid bir sifarişdi. Hərçənd mən dynamexdən sifariş etməmişəm. Özləri ilə əlaqəyə keçdim,sorğunuzu yönləndirdik yazdılar, amma 1 həftədir ki, xəbər yoxdur. Smart customsda da…
Şikayətim Bazarstore-dandır. Nağd pul ilə alış-veriş edən deyiləm. Anlamıram ki, niyə 4-5 kassalı Bazarstore mağazalarında “kartla ödəyəcəyəm” deyəndə, kassirlər əlimyandıda pos-terminal axtarır? Çox vaxt da pos-terminalın şarjı bitmiş olur. Bunları başqaları kimi hər kassaya bir dənə edib, şarjda saxlamaq belə…