Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bir aydi telefon almisam, o da pis donur Samsung a 52
1kandisaner almaq ucun murqciyet etdik var dediler karttan 144m.cixildi sonrq deyirler yoxdu men indi ne edim ozjmde birjnci qurup elilem piljmu qaytarmirlar
Günəşlidən xırdalana Bolt sifariş etmişik ödəniş kartla olub sürücü heç bir məlumat vermədən nəğd ödənişidə qəbul edib. Sürücü ilədə əlaqə saxlıya bilmiril kömək edərdiz zəhmət olmasa
Qızıl zəmanətin bəndlərinə əsasən xarab olan məhsulun servise gönderildiyi tarixdən 14 iş günü ərzində təmir olunmayıbsa təmannasız 100 faiz deyerinde başqa behsulla deyişdirilmesi mümkündür , 14 iş günü keçmesine reğmen mehsul hele tehfil verilmeyib ve üstelik hele 7 güne geleceyi…
İnternet dövründə internetə nifrət yaratdız məndə. Günüm zəif sürətlə əlaqədar 155-ə zəng etməklə keçir.
Moverin sahibi kimdirse bu millete bir açıqlama versin! Dekabr ayının 5 de sifariş etmişem. Ayın 21 den bct da yatır, digeri ise 10 gündür uçur statusundadır. Konkret olaraq milleti dolayıblar. Artıq aidiyyeti orqanlara şikayet etmeyin vaxtıdır. Göz göre göre camaatı…
Salam.menim bir kartımda bir iki ay gecikme olub soram istifade etdiyim meblegi son qepiyine qeder odemisem.Banka yaxinlasdim mutexesis dediki sifirlanib gerek gozduyesiniz.Pandemiyadan qabaqda gecikmeler olub ama kartım bloklanmayib.Ne isdi bilmirem.borcum olmiya olmiya istifade ede bilmirem.tecilide mene pul lazmdi .Xahis edirem….