Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Hər vaxtınız xeyir. mənim 18 nömrəli avtobuslar dan şikayətim var .tutacaqları heç vaxt təmiz olmur.adamin əlləri qaralır Məncə digər nömrələri avtobuslar kimi 18 nomreyede bir əl gəzdirə bilərlər Amma nədənsə həmişə natəmiz olur.
19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…
26.07.2020 16:49 tarixində sizin şirkətdən taksi zakaz etmişəm kartla. Taksi yaxınlaşandan sonra vacib işimiz çıxdığı üçün taksini ləğv etdim. Amma kartdan 5.50 çıxılmışdı. Gözlədim ama geri qaytarma olunmadı. Mənim pulumu kartıma geri yükləyin zəhmət olmasa!
Artıq 17 gündür ki kontak homa ödəniş etmişəm hələdə sistemdə göstərmir hər dəfə qaynar xəttə zəng edəndə deyilər ki birinci gündən görsənəcək amma yenədə heçnə görsənmir
Sizdən məhsul almışdım. 1 ədəd Simper istilik peçi. Noyabr ayı 2021 cı ğldə tam baqlamışam. Dekabr ayında baxıram yenidən yazılıb. Nə məsələdi. Zəng edirəm operatora deyirlər texniki səhvdi. Hələdə gəllini tapmıyıb.
Salam…mən 20yanvar dairəsində üzü Dərnəgül tərəfə dayandım heç 10saniye olmadı dayandığım…yox əməkdaşı gəlib maşını arxadan çəkdi…bunu yol kamerası çəkə bilər o yox həmdə mən maşının içində ola-ola o masin sekili çəkə bilməz…çox xaiş edirəm muracietime baxilsin. Dayanma durmaya gore şikayətim…
Sifaris vermeyin bu kargo ile. 0 xidmet. zenge cavab veren yox. mehsul heftelerdi xarici ambarda qalib. problemi bildirmeyede adam yox.