Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. Hər gün eyni̇ vəzi̇yyət təkrarlanir.İşə geci̇ki̇rəm.Hər gün danlaniram 535 nömrəli̇ avtobuslarin sürücüləri̇nə söz təsi̇r etmi̇r.Dəfələrlə bna -ya zəng edi̇rəm Mənə deyi̇li̇rki̇, avtobusun nömrəsi̇n de 10-12 avtobusdur.Canimi yiğiblar boğazima.( xirdalan bi̇zi̇m marketi̇n qarşisina səhər gec gəli̇r.Gec gəlməyi̇ bi̇r eyi̇b, aparib…
bu gün səhər 28 dəqiqə 161 avtobusu gözləmişəm və nəticədə işə gecikmişəm. xaniş edirəm bir tədbir görün, sərnişinlər əziyyət çəkir.
Nar mobile Qarayev filialından internet paketi üçün XXXL tarifi üzrə sim nömrə aldım və satıcı 36 azn qiymət söylədi və yekun məbləg 41 azn oldu, Məsələ çox keyfiyyətsiz xidmət və müştəri soygunçulugu ilə əlaqədardır. Nar mobile şirkəti rəsmən abunəçiləri aldadır.Göstərilən…
Sürücü bize konum verdiyimizə baxmayaraq 15deqiqe taksini axtartirib ve sonra biz tapa bilmirik siz gelin dedikdə bizə yaxşı deyib otkaz verib və xəbərdarlıq bele edilməyib. Bugün bütün işim ləngidi bu keyfiyyətsiz xidmət üzündən. Biz taksini daha qısa müddətdə işimizi Hell…
Salam, ikincı dəfədər bu hadisə başıma gəlir. Taksi sifariş verdim qiymeti 4 azn oldu ünvana çatdıqdan sonra ayrı bir qiymət, sistemde ayrı qiymetler gösterilir niyə?
Salam yazaraq bildiremki men Cahangirzade Cahangir Kamil oglu 20 avqust sat 18:52 radelerinda Quba rayon Molla Kamali kendi erazisindan kecerken menim yukum.39870 oldigu halda mene 42840 la cerme yazilmisdir menim yukum az oldugu halda mene cerme nece yazila biler terezi…
Zəhmət olmasa sürücülerinizi düzgün seçin fırıldağcilarla isleyirsiz əlaqə saxlanılsın mənimlə insanlar sizin və axmaq sürücülerinizin oyuncağı değil saxtakarlıq eləməyin