Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Mən BRAVO marketə yaxınlaşaraq məhsul aldım. Və sonra lazım olmadığı üçün geri qaytarış etdim. Çek vasitəsilə. Ama neçə gündür ki mənim məbləğim geri qayıtmır. Niyə?
Heqiqeten gülünc vezyetdir daimi müşderisiyem 2 yerinde 2sindende her defe sigaret aliram her aldiğimdada vesiqe gosterirem bele wey olar ? Bele absurd qaydani yigisdirin zehmet olmasa+ Kassirleriniz cox kobud reftar edir sanki menim bunlara borcum var imiw kimi zehmet olmasa…
Salam bu gün sizin şirkətin əməkdaşı sifarişi ləğv etdiyime görə mənə 2 dəfə zəng edib və kobud ifadələr işlədib .Belə mədənniyətsiz sürücüləriniz haqqında ölçü götürün
103 nömrəli marşrut xətti köhnə avtobusudur həmdə çox dardır onun bakubus edilməsini istəyirik
Salam 13.05.2024 cü il saat 14:57 radələrində heydər əliyev mərkəzindən koroğlu sdiqamətinə hərəkət edən 1 nömrəli aftbos sürücüsü polis əməkdaşı və vətəndaşlara qarşı çox kobud danışmışdır və, prinsipə düşərəy aftobusn hərəkətni məhdudlaşdırb sürməyəcəyni bildirmişdir. Həmən an sdresli və əsəbi olduğmdan…
Salam bunan necenci səfərdi surucudə xirda olmadigini bildirir mənə maragli gəlir ki bu suruculərdə xirda pul olmur yoxsa ozləri qəsdən edir bu hakkda xahis edirem bir tədbir gorsunlər mən əminəm ki ozləri qestdən edirlər ki bir az artig pul olsu….
Bu ne demekdi bu mastaga uzre ne 172 ne M 8 nomreli avtobusda komdisoner islemir avtobusda birinin halo deyisir şpferin vecine deil komdisoner I yandir deyirsen işləmir men başa düşmürəm hər səhər servisden keçmir bu avtobuslar bu ne mesuliyyetsizlik di…
A .hələ də acılmayıb. Noldu. Pulu almaga zirəksiz. Xidmət 0.
Pinup catina yazdım, ilk öncə deyilib 2-5 gün, sonra 2 həftə indi isə cavab vermirlər.. Nə edim, hara şikayət edim?