Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam bu gün sizin şirkətin əməkdaşı sifarişi ləğv etdiyime görə mənə 2 dəfə zəng edib və kobud ifadələr işlədib .Belə mədənniyətsiz sürücüləriniz haqqında ölçü götürün
Salam 2 ildir muşterinizem 6 məhsulundan yararlanmişam. Son dəfə video qeydiyyat i aldım deffekd çıxdı noyabrın 21-de almışam 28 də qaytarmisam servis rəyini gözlədiyi təsdiq olundu ki məhsul xarabdır. İndi məhsulu qaytarmaq üçün 15%menden pulu mən ödəməliyəm deyirlər əks halda…
Noyabrın 26 sı paltraryuyanın pulunu nəğd ödəmişəm.Bu günə kimi hələ çatdırılma yerinə yetirilməyib.Mağaza atır çatdırma xidmətinin üstünə.Qaynar xətt də ki yola verməkə məşğuldur.Azərbaycanda güclü rəqabət olsa belə şirkətlər iflas olar.
Xaiş edirəm mənə düzgün qərar verəsiziz qanunda belə şey yoxdur.
08.09.2021 seher saatlarinda saat 8.30_8.45 arası sürücü meni iware elediyom yerə gətirdi və mən ona biraz qabağdi zehmet olmasa orda saxlayın dedim mene işarəni bura goymusan da dedi men de onun mənlə danışıq xitabini beyenmedim ve mene sen yox siz…
Salam. Novxanı qəsəbəsində 123 saylı avtobus xətti bərdad gündədir. 45-50 dəqiqə gecikmə ilə gəlir. İrad bildirəndə xəttdə cəmi 5 maşının çıxması bildirilir. Bunun sərnişinlər nə dəxli var başa düşmürəm. Bu barədə ciddi ölçü götürməyinizi tələb edirəm.
Şikayətim odur ki taksiyə oturanda dedi 7 manat vercəm amma duşəndə 10 manat aldı bu artıq fırıldaqçılıqdı
Salam 1 dəqiqə saxlayıb müştəri düşürdüm o dəqiqə də çəkdilər
Bu gün saat 11:17-də Nardan mənə bu mesaj gəlib. “1.99 AZN ayliq xidmet haqqi chixildi. Nomrenize 50 olkedaxili deq ve 1.2 GB internet hediyye olundu”. Mən heç bir xidmətə müraciət etməmişəm. Düşünürəm ki, bu aşkar fırıldaqçılıqdır. Müştəri müraciət etməyib, amma…