Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam İlk növbədə 2022ci ildə ödəşi online etmək imanın olmaması çox gülüncdur. Ok, online yoxdur, gəlib ödənişi fiziki olaraq evdən götürməlidilər, lakin nə badə evdə olmayasan, o dəqıqə kasirlər, sonra da həftələrnən gərək az qala yalvarasan ki gəlib ödənişi götürsünlər….
14 gündür internet kesilib.Kabel deyişılmelidir.Usta deyir ki mene şunur vermirler versinler gelim berpa edim.Xahiş edirem interneti tecilli berpa edin.
Yazıb size bildiriremki bu Azercellde öz başnaliq baş alıb gedir Men Bediyev Taleh Valeh oğlu bu nomreni almagima Kox boyuk sef etmisem Men Azercellde baglatmisam ve buna baxmayaraq her ay əlaveden 12 13 10 9 11 devamlı borc ödeyirem şikayetimede…
99-JU-253 nömrəli 163 avtobusu 01.03.2024 Saat 19:00 radələrində: Şikayətim bundan ibarətdir ki dayanacaqda qalmışam sürücü dayanacaqdan çox qabaqda saxlayıb və heç qabaq qapını açmırdı.Avtobusa mindikdən sonra digər sayanacaqlarda da bunu etdiyini gördüm.Zəhmət olmasa bu sürücü ilə bağlı araşdırılsın
5 noyabr tarixində sifariş vermişəm verildiyi gündən bəri izləyəndə ancaq göndərilib yazır, məhsulda hərəkətlilik görsənmir dəstək gözləyirəm
Salam bizim evde nar ın seti hardasa 15 gundu yoxdu ne qeder 777 ye zeng vurub şikayetimi bildirsemde hələde baxan yoxdu nömremi yoxlayın menden çox belkə sizin şirkətə xeyir veren yoxdu bele olmur axı sındıraq ataq işletməyək nar nömresin qaldırında…
Yasamalda .ray..A.M.Serifzadekuch.E.Ehmediv kuc menim masinim 99PK942 dovlet masini dayama durama nisani olmadan menim afdabilimin seklini cekib.
Otelin qabagında saxladıgım yerdə avtomobolin şəkilini cəkiblər bu nə dərəvədə düzgündür