Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bayılda yaşayırıq, guya gəlib yeni modem filan qoydular, xətləri yenilədilər, 2 gün sonra yenə eyni şey… Şirkətləri və müştəri xidmətləri də internetləri kimi zəifdir.
13.01.2022 il tarixinde BNA menim mawinimi icinde ola ola cekib. Ozude oz mawinlarinin ustundeki kamera vasitesile. İki deq ancaq olardi dayanmiwdim geldi yanimdan kecdi ceke ceke. Fikirlewdimki yeqinki icindeyem cekmez ama cekib. Xestexanin qarwisinda cekib ozude gozduyurdumki xeste gelsin goturum…
salam mən albaliliq baglar massivinde qaliram,burda axsamlar internet tez tez kesilir.Gun erzinde əsasəndə axsamlar sürət cox zəif olur,ayda 10 manat ödüyürəm
Qizil zemanetle almisam telfon sevisden odenis isdeyiler
Hörmətli Bravo ailəsi, Bildiyiniz kimi renoplastika əməliyyatı keçirmiş şəxslər birmənalı olaraq maskadan tam istifadə edə bilmirlər. Gənclik Mallda yerləşən Bravo marketində işçinizin israrla, tələb və şərtlə “maskanı burnunuzun üstünə qaldırın, yoxsa Sizə satış etməyəcəyik” deməsi nə dərəcədə məntiqli və doğrudurdur?…
Bolt sifariş verdim,kartdan o deyqe pulu cixdi,sonra sürüçü zeng etdiki leğv et sifarişi,menim maşinimin tekeri partladı,leğv etdim ama karta pul geri qayıtmadı Mebleğ:6azn
BİİR NEÇƏ GÜN ÖNCƏ QABYUYAN MAŞIN ALDIM BU ŞİRKƏTDƏN. MƏHSULU QUTUSUZ ADİCƏ KLOKDA GƏTİRDİLƏR , SƏN DEMƏ BU MEBEL İÇİNƏ YIĞILAN İMİŞ HEÇ BİR İNFOREMASİYADA VERMİRLƏR DƏYİŞMƏK İSTƏYİRƏM CAVABDA VERMİRLƏR ZƏNGLƏRƏ! Zənglərə cavab vermirlər! məhsul haqqinda hec bir informasiyaa vermedenqutusuz…
Salam. Sizə müraciətim Yasamal rayonu, Rich palaza Bazar store-də çalışan əməkdaşınız Nuriyə Məmiyeva ilə əlaqədardır. Sizin əməkdaşların vətəndaşlarla çox kobud və aqressiv davranışı mənim sizə müraciətimə səbəb olmuşdur. Tövsiyəm budur ki, əməkdaşlarınızı etik davranış qaydaları ilə məlumatlandırardız. Bununla bağlı tədbir…