Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Çox məsuliyyərsiz şirkətdir. 3 həftədir ki bağlama xarici anbara çatıb və hələ də yola düşməyib. Əlaqə saxlamaq qeyri mümkündür.
Sifarişimi Türkiyədəki kargo şirkəti 01.12.2020-ci il tarixində Colibri in ünvanına çatdırıb, Colibri əməkdaşları deyir ki, bizim köhnə ünvanımıza gedib, hərçənd 26 noyabrda mənə Colibri dən başqa sifarişlə əlaqədar mesaj gəlmişdi ki, sifarişini bizim Colibri anbarındadır. 2-3 gündən sonra nouldu, Türkiyə…
Salam mən maştağada qalıram.torpagin sənədlərini asan kamunala 2-3 ay bundan qabag təqdim elədim sənədlər qaydasında idi ve su çəkilməsi ilə bagli akt etbiq elədilər dediler ki 14 gün iş ərzində su çəkilib şocik qoyulacağ.amma. 2 aydan coxduki mən susuz qalmisam
Salam 09.12.2024 saat 12.20 də 133 nömrəli avtobus sürücüsü sərnişinləri təhqir edir qarğış edir yaşlı kişiyə dediyi sözlere göre şikayetçiyik hamımız qoca kişi zaten zeng ile şikayətini bildirəcək böyük ehtimal rol arxasına şizofren insanları qoymayın ağlı başında olanlar işləsin zəhmət…
Asan xidmətə pasport üçün getmişdim anamla bir yerde.sıra nömrəsi götürdüm.Kagizda bir saat sonra sıramın gələcəyi yazılmışdı ama 3 saatdan çox gozeldik.Iscilere çox xahiş eliyirəm müdür nəzarət eləsin.Aygul Bəşirova adında xanıma fikir verdim təzə nahardan gəlmişdi 5 dəq keçmədi yenə fasilə…
Bular dunyanın en cindir bqeyret adami ve sayti dir her seylerin soyurem xeyri yoxduki yoxdu 5 min pulumu cixarda bilmedim blok etdilər 20min pulumu yiyibler
3 nömrəli marşrut, avtobusun qeydiyyat nömrəsi 15542, 27 aprel saat 16:00 radələrində tormoz verərkən yerindən düşmək üçün duran yaşlı qadını asırdı. Qadın çox pis yıxıldı və beli oturacağa dəydi.
Düzəldə bilmirlər sürət yoxdur 20mb yerinə 0.5,1,2,3 gəlir modem fərli işləmir 5 mərtəbənin modemini tutur evin içində ki modem tutmur 2,3 metr aralandın siqnal ya ! olur yada hər bir şey göstərir amma internetə girmir.Zəng edirəm yeniliyirlər 3,4dəqiqə işləyir sonra…