Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam şikayetin 162 nömrəli sərnişin avtobusundadir. Xetde cemi 3-4marsrut var bu da ehalinin yollarda qalmasina sebeb olur. Saat 9dan sonra eve catmaq ucun avtobus tapilmir. Xahis edirem buna bir çarə tapasiniz
Təsəvvür edin hami tələsir. metro ağzına qeder doludur amma eskalatorların qabaqında böyük bir kütlə gözləyir və cemi 2 eskalator işləyir. niyə axı yeri göyü öpünüzü koronavirusda qoruyun yazısı elemisiz amma metroda sixlıqdan terpenmek olmur. cəhənnə heç olmazsa metroda çıxanların pilləkənlərinin…
Məhsul iki aya yaxindir almisam donur ve ozu ozune sonur farmat edir ozunu ve iki üç saat acilmir bu gun zey vurdum kontakt home yə zəmanət olmadiqi ucun hec bir sey ede bilmerik deyir men pul odeyirem aldiqim mehsulda yaxsi…
Salam, Hər vaxtınız xeyir. Sifarişim 20 May tarixindən etibarən Expargo-nun xarici anbar ünvanına təhvil verilib. Bununla bağlı sorğu yaradılıb və bütün məlumatları (xarici anbara təhvil verildiyinə dair) müraciətimdə qeyd etmişəm. Əvəzində isə bağlamanın xarici anbarda olmadığı qeyd edilib sorğum bağlanıb….
Salam. İşə sürücü götrende bilinki kimi götürürsz+ işçilərinizə sağ və solu öyredn. Sürücüyə deirem sola dön, sağa dönr. Eger tanımrsa işləməsn. Taksiye minennen sora heçbir sürücünün müştəriyle qışqıra-qışqıra danışmağa haqqı yoxdu.
Çox pis irşad ın Göyçay filialından telefon aldım 9 gün sonra telefon xarab oldu mənə filialın işçiləri dedilər ki siz də xarab olub güya ki mən xarab eləmişəm təmir məndən 50 manat pul alıb təmir etdilər çox pis
Artıq neçənci dəfədir. Həmişə 2manat götürdüyünüz yola görə 4manat qeyd etmisiz. Sürücüdə 4manat, məndə isə 2manat qeyd olunmuşdu. İçəri şəhərin giriş pulunu qeyd edirsiz. Halbuki içəri şəhər qeyd olunmayıb. SƏBƏB?